herkesle-ayni-urunu-satarken-nasil-one-cikabilirsiniz

Herkesle Aynı Ürünü Satarken Nasıl Öne Çıkabilirsiniz?

Rakiplerinizle aynı ürünleri satıyor olabilirsiniz ve onlardan daha fazla satış yapmak için uğraşıyor olabilirsiniz. Herkesle aynı ürünleri satarken öne çıkmanın birçok yolu vardır. Aslında öne çıkmanın ilk sırrı yaratıcılıkta ustalaşmaktır. Kendinize rekabet avantajı sağlamak için biraz daha fazla çalışmanız gerekebilir, ancak bunu yapmak kolaydır ve kesinlikle buna değer. 

 

  1. Ürün resimleri

Bir ürün sayfasının satın al butonunun yanı sıra en önemli kısmı ürün görselidir. İnsanlar her zaman ne satın aldıklarını görmek isterler. Dünyanın en iyi ürün açıklamasını yazabilirsiniz, ancak resim yoksa, satışların düşük olması ihtimali vardır.

Örneğin, tablet satıyorsanız bir masa görüntüsünün üzerine tableti Photoshop'ta uygulayabilirsiniz. Tablo satıyorsanız müşterilerin ürününüzü evlerinde daha iyi hayal edebilmeleri için duvar görüntüsü üzerine tabloyu Photoshop’la uygulayabilirsiniz.

 

  1. Ürün videoları

Başlangıçta, müşterilerinize her ürünün faydalarından bahsederken, içe aktardığınız ürün görsellerinin bir slayt gösterisini göstererek ürün videoları oluşturabilirsiniz. Bazı insanlar ürün açıklamasını okumaktansa sesi dinlemeyi tercih eder. Web sitenizi ziyaret edenlerin ürün sayfanızda bir video izledikten sonra ürününüzü satın alma olasılıkları daha fazladır.

İşletmeniz büyüdükçe, eski müşterilerinize e-posta gönderebilir ve sosyal kanıt için bir video incelemesi yapmalarını isteyebilirsiniz. Onlara, gelecekteki satın alımlarını da teşvik eden adlarına özel bir indirim kodu sağlayabilirsiniz.

 

  1. Blog

Öne çıkmanın bir başka kolay yolu da düzenli blog içeriği oluşturmaktır. İlk günden küçük bloglar satışlarınıza başlamanız için güzel bir aracı olabilir. İçerik söz konusu olduğunda, siteyi kendi başınıza yönetiyorsanız, haftada 5-7 blog yazısı yazabilirsiniz. 

Bir ekibiniz varsa her gün günde 3 kez benzersiz içerik yayınlayarak zaman içinde tahmin edemeyeceğiniz kadar ziyaretçi alabilirsiniz. Haftada birden çok yeni içeriğe sahip olmak, insanların sitenize birden fazla kez dönmesini sağlar.

 

  1. Ücretsiz gönderim

Çoğu müşteri gönderim ücreti ödemekten kaçınır. Bu sebeple ücretsiz gönderim ya da ücretsiz gönderim sağlayan kampanyalar yapmanız öne çıkmanızı sağlayacaktır. Örneğin, 250 TL üzeri ücretsiz gönderim seçeneği ya da 5 günlük ücretsiz gönderim kampanyasını kaçırmayın gibi duyurular ile hem rakiplerinizin önüne geçersiniz hem de müşterilerinizin daha fazla alışveriş yapmasını sağlayabilirsiniz.

 

  1. Müşteri desteği

Markanızı diğerlerinden ayırmanın en iyi yolu, daha iyi müşteri desteği sağlamaktır. Çoğu işletme satış yapılmadan önce büyük destek sunar. Ancak, müşterileriniz ürünü aldıktan sonra memnun olmadıklarında onlara nasıl davrandığınız, dünyalar kadar fark yaratabilir. Rakiplerinizle aynı ürünleri satsanız bile daha iyi destek verirseniz müşterileriniz gelecekte rakibiniz yerine sizden tekrar satın alacaklardır.

 

  1. Özel ürünler

Herkesle aynı ürünleri satarken öne çıkmanın sırrı hem normal satışını yaptığınız ürünlerin hem de özel ürünlerin bir karışımına sahip olarak harika bir ürün seçimi sağlamaktır. Özel ürünlerinizin nakliye gerektiren fiziksel ürünler olması gerekmez. Basılabilir dosyalar, e-kitaplar veya kurslar oluşturabilirsiniz.

Örneğin, kadın kıyafetleri satıyorsanız, modaya uygun bir görünümün nasıl oluşturulacağına dair bir e-kitap oluşturabilirsiniz. Ev dekorasyonu ürünleri satıyorsanız, ev için yazdırılabilir sanat eserleri satabilirsiniz. Köpek ürünleri satıyorsanız, insanların indirebileceği bir köpek eğitim kursu oluşturabilirsiniz.

 

  1. Daha fazla inceleme

Herkesle aynı ürünleri satarken öne çıkmanın kolay bir yolu, rakiplerinizden daha fazla incelemeye sahip olmaktır. Mağazanızda ne kadar çok yorum varsa, daha popüler görüneceğiniz için müşterilerinizin sizden satın alma olasılığı o kadar yüksek olur. Bu aynı zamanda, müşteriler mağazanızdan ürününüzü kullanarak ürün satın alan müşterileri görseller veya videolar aracılığıyla görebilecekleri için mağazanızdaki dönüşüm oranınızı artırmanıza yardımcı olacaktır.

Daha fazla inceleme almak için müşterilerle iletişime geçebilirsiniz. Ayrıca müşterilerinize inceleme yapmaları durumunda bir indirim kuponu kazanacaklarını veya sonraki alışverişlerinde küçük bir hediye gönderileceği ile alakalı teşvik edebilirsiniz.