Ürünlerinizi Instagram’da Pazarlamanın En İyi 7 Yolu

Ürünlerinizi Instagram’da Pazarlamanın En İyi 7 Yolu

Çevrimiçi mağazanızı açtınız; şimdi nasıl trafik çekiyorsunuz? Satışları artırmanın ve tüketicileri sitenize çekmenin tek yolunun reklamlar olmadığını çoktan öğrendik. Reklamlar, yeni müşteriler çekmek için yardımcı olabilir, ancak aynı zamanda kısa süreli ve son derece maliyetli olabilirler. E-ticaret markanız ve Instagram gibi sosyal medya platformlarınız için mevcut olan pazarlama araçları sayesinde özellikle Instagram’ı kullanarak mağazanızı çok az bir çabayla keşfedebilir. Ürünlerinizi Instagram’da pazarlamaya başlamak için öncelikle bir Instagram işletme hesabınız olduğundan emin olun.

Hesabınızı zaten oluşturduysanız ve bu adımı kaçırdıysanız endişelenmeyin, onu dönüştürmenin bir yolu var. Sadece şu basit adımları izleyin:

  1. Profilinize gidin ve menü simgesini bulun.
  2. Ayarlarınıza gidin.
  3. Hesap’ı tıklayın.
  4. “İşletme Hesabına Geç”i tıklayın.
  5. İşletme hesabınızı işletmenizle ilişkili bir Facebook İşletme Sayfasına bağlamanız önerilir.
  6. Ardından, herhangi bir işletme ayrıntısını ekleyebilirsiniz.

Hesabınızı işletme hesabına dönüştürmek, analizlere erişmenizi sağlar ve bu da size hedef kitlenizin kim olduğuna dair harika bir fikir verir. Öngörüler “içerik, etkinlik ve kitle” olarak ayrılır.

  • İçerik, ne sıklıkta gönderi paylaştığınızı izler.
  • Etkinlik, erişiminizi ve gösterimlerinizi ortaya çıkarır ve ayrıca etkileşiminizi ve etkileşimlerinizi gösterir.
  • Kitle, takipçilerinizin nereden olduğunu, hangi yaş aralığını, günün hangi saatinde en aktif olduklarını ve daha fazlasını bilmenizi sağlar. Bu, müşterilerinizin kim olduğunu anlamanıza ve böylece ihtiyaçlarını daha iyi karşılayabilmenize olanak tanır.

 

Hesabınızı oluştururken yapacağınız küçük şeyler, takipçilerinizi oluştururken büyük bir fark yaratacaktır. Instagram varlığınızı iyileştirmek için atabileceğiniz bazı adımlar:

 

Tüm önemli bilgileri ekleyin

Bu basit bir adım gibi görünebilir, ancak son derece etkili bir adımdır. Profilinize mağaza bağlantınızı, herhangi bir perakende satış yerinin adresini ve takipçileriniz için faydalı olabilecek herhangi bir iletişim bilgilerini ekleyin.

 

Markaya ait, tanımlanabilir bir profil resmi

Yeni insanlar Instagram aracılığıyla mağazanızı keşfedecek olsa da mevcut müşterilere de hitap etmelisiniz. Bu nedenle, profil resminizin tanınabilir ve markaya uygun olduğundan emin olmanız son derece önemlidir.

 

Akılda kalıcı bir biyografi ekleyin

Biyografinizi satış konuşmanız yapın. Yeni takipçiler için, onlara ne yaptığınız hakkında genel bir fikir vermeli ve müşterilerinizin aklında kalıcı olmalıdır.

 

Instagram hesabınızı alışveriş yapılabilir hale getirin

Instagram, sanal bir vitrine sahip olmanızı sağlayarak hedef kitlenize ürünlerinizi keşfetme fırsatı verir. Bu özelliği gönderilerinizde ve hikayelerinizde kullanabilirsiniz.

 

Gönderilerinizin popüler olduğundan emin olun

Tüketiciler çevrimiçi alışveriş yaparken ürünlerinizin kokusunu alamaz, tadamaz veya kalitesini hissedemez, ancak çevrimiçi olarak güçlü bir varlık oluşturursanız, yine de bu izlenimi aldıklarından emin olabilirsiniz. Çekici, yüksek kaliteli gönderiler ve promosyonlar bunu ortaya çıkarmak için çok önemlidir.

 

Müşteri geri dönüşlerini paylaşın

Gerçek insanlarla gerçek ürünleri görmek gibisi yoktur. Ürününüzü kullanarak hesabınızı etiketleyen modelleri veya müşterileri sergilemek, müşterilerin daha hızlı satın alma kararı vermesine ve muhtemelen gelecekteki iadeleri önlemesine yardımcı olabilir.

 

Sıklıkla Hikaye Yayınlayın

Hikayeler, takipçilerinizle etkileşim kurmanın ikincil bir yolunu sunar. Yeni gönderileri, promosyonları, müşteri referanslarını ve diğer içerikleri tanıtmak için hikayeleri kullanın.