pop-up-reklam-nedir

Pop-up Reklam Nedir?

Pop-up, görsel arayüzün ön planında aniden beliren, genellikle küçük bir pencere olan bir grafik kullanıcı arayüzü görüntüleme alanıdır. Bir reklam içeren açılır pencere genellikle JavaScript tarafından oluşturulur.

Pop-up reklam, web trafiğini artırmaya odaklanan bir reklam türüdür. Pop-up reklamlar, insanlar bir şekilde onlarla temasa geçtiklerinden, web kullanıcıları tarafından çok iyi bilinir. Gösterilebilecek çeşitli hizmetleri ve ürünleri olan mükemmel bir reklam biçimidir.

 

Etkili Pop-up'lar Oluşturma İpuçları

Mükemmel bir pop-up kampanyası oluşturmak için bazı ipuçları sizler için paylaşıyoruz:

 

1. Pop-up reklamlarla tüm bir sayfayı işgal etmekten kaçının

İlk olarak, bu ipucuna uyulmaması, muhtemelen Google'dan yayıncı için bir ceza oluşturacaktır. Ardından bu, ziyaretçinin deneyimini önemli ölçüde azaltacak ve muhtemelen onlardan beklenen katılımı alamayacaksınız.

Bu nedenle yayıncılar, platformlarının tüm ekranını kaplamayan pop-up reklamlar kullanmalıdır.

 

2. Sayfa yeni yüklendiğinde pop-up’ları kullanmayın

Yayıncıların, web sayfası yeni yüklendiğinde web kullanıcılarını bir pop-up reklamla meşgul etmeden önce bir süre beklemeleri önerilir.

Bazı yayıncılar, yalnızca kullanıcı web sayfasının sonuna ulaştığında bir pop-up reklam gösterme stratejisini benimser. Bu, kullanıcının etkileşimini bozmadığı için mükemmel bir stratejidir.

 

3. Pop-up reklamları özelleştirin ve görünür hale getirin

Özelleştirme seçeneklerine büyük önem verin, pop-up reklamlarınızla markanızın nasıl göründüğünü ve işlevselliğini yansıtmayı unutmayın. Mesajınızı düzgün bir şekilde görüntülemek için güçlü bir harekete geçirici mesaj benimseyin.

Yayıncılar her zaman tasarımların kalitesini ve benzersizliğini düşünmeli, pop-up'ların boyutlarının ziyaretçiler tarafından kullanılan her türlü cihaza uygun olduğundan emin olmalıdır. Bu, web sitenizle etkileşime girdiklerinde olumlu bir etki yaratacaktır.

 

 

Pop-up Reklamların Avantajları

Pop-up'ları kullanmanın avantajlarından bazıları şunlardır.

 

Genişletilmiş Görünürlük

Bu reklamcılık yöntemi oldukça görünürdür, genellikle ekranın bir bölümünü kaplayacak veya web sayfasının ortasında görüntülenecek şekilde programlanır. Böylece çalışırken onlara bakması gereken kullanıcıların dikkatini çeker. Pop-up reklamlar bağımsız reklamlardır ve kullanıcı tarafından göz ardı edilebilirler.

 

Anında Müşteri Geri Bildirimi

Bu reklamcılık yöntemi, yayıncıların ziyaretçilerden geri bildirim alması için mükemmel bir araç olabilir. Ziyaretçinin görebileceği ve yayıncıların sahip olduğu ürünler veya hizmetler hakkında bilgi alabileceği "sık sorulan soruları" görüntüleyecek şekilde ayarlanabilir.

Pop-up reklamlar, yayıncılara, ziyaretçilerin görüntülenen envanter veya markaları hakkında ne düşündüğünü ölçmede yardımcı olur.

 

Trafik Artışı

Kitlenizin üyeleri ürünlerinizi farklı nedenlerle arayabilir. Yayıncıların bu nedenleri belirlemesi ve etkili bir sonuç vermesi için bu nedenlere dayalı olarak reklamları yönlendirmesi gerekir.

Pop-up reklamlar, doğru kullanıcılara, doğru yerde ve doğru zamanda alakalı bilgiler sunarak buna yardımcı olabilir.

Yayıncı, kitlesinin ilgili nedenlerine uygun pop-up reklamlar kullanırsa yayıncının trafik oranının artması beklenir.

 

 

Pop-up Reklamları Neden Kullanmalısınız?

Pop-up reklam, hedef kitlenizi ilgili bilgiler veya heyecan verici teklifler konusunda uyarabilir, e-posta listeniz için bilgi alabilir veya hedef kitlenizin üyelerini sosyal medya kanallarınıza yönlendirebilir. Düzgün kullanıldıklarında, işletmelere fayda sağlamak için iyi bir potansiyele sahiptirler.

Ortalama %69'luk bir kitle alışveriş sepetini terk ediyor, bu da potansiyel müşterilerin üçte ikisinden fazlasının ürünlerinize ilgi duyduğu, ancak alışveriş yapmadığı anlamına geliyor. Pop-up reklamlar, kitlenizi anlaşmayı imzalamaya ikna edebilir.