Sepeti Terk Etmeyi Önlemek İçin Uygulayabileceğiniz 5 İpucu

Alışveriş sepetinden vazgeçme, bir müşteri çevrimiçi alışveriş sepetine bir ürün eklediğinde ve satın almadan ayrıldığında meydana gelir. Bu, çeşitli nedenlerle olur. Bazı kişiler, içerik pazarla...

Detaylı Bilgi

Stok Değerleme Yöntemlerinde LIFO ve FIFO Ayrımı

Perakende ve imalat işletmelerinde en büyük varlıklardan biri olan envanter; hammaddeler, üretimdeki mallar ve bitmiş ürünler de dahil olmak üzere, bir işletmenin en önemli yönlerinden biridir. Etkili...

Detaylı Bilgi

Li-Fi Nedir?

Light Fidelity anlamına gelen Li-Fi, verileri gerçek zamanlı olarak iletmek için görünür ışık kullanan bir kablosuz iletişim teknolojisidir. Standart Wi-Fi’dan 100 kata kadar daha hızlıdır. Piya...

Detaylı Bilgi

Neden Müşterilerinize Her Zaman Teşekkür Etmelisiniz?

Bir e-ticaret markası olarak, müşterilerinize devam eden sadakatleri için minnettarlık göstermek için neler yapabileceğinizi merak ediyorsunuzdur. Sonuçta, müşterileriniz olmadan mağazanız sadece...

Detaylı Bilgi

Kurumsal E-posta Nedir?

Kurumsal e-posta adresi, kuruluşunuz için özel olarak kullanılan bir e-postadır. Örneğin, alan adınız sipay.com.tr ise, kurumsal e-posta adresiniz adiniz@sipay.com.tr şeklinde olabilir. Bütün şirket ç...

Detaylı Bilgi

Küçük İşletmeler İçin Dijital Pazarlama İpuçları

Günümüzün dijital dünyasında pazarlama, potansiyel müşterilerinizle doğru yerde ve zamanda bağlantı kurmak, onların güvenini kazanmak, onları en son trendler hakkında haberdar etmek ve işinizi on...

Detaylı Bilgi

Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi (ETBİS) Ne işe Yarar?

Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından online alışverişlerde tüketicileri korumak için oluşturulan Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi (ETBİS), e-ticaret yapan işletmeleri kayıt altına almak ve izlemek&n...

Detaylı Bilgi

Psikolojik Fiyatlandırma Nedir?

Bir işletmenin ürün ve hizmetlerini dikkatli bir şekilde fiyatlandırması, satış yapmak, müşterilerini mutlu etmek ve uzun vadeli başarı sağlamak için önemlidir. Psikolojik fiyatlandırma, müşteril...

Detaylı Bilgi

E-ticaretteki İlk Satışınızı Nasıl Yapabilirsiniz?

E-ticaret dünyasının inanılmaz derecede rekabetçi olduğunu hepimiz biliyoruz. Kişinin, yalnızca salt bir irade ve azim gücüyle büyük ve giderek büyüyen bir pazar oluşturması pek mümkün değil. Bunun ge...

Detaylı Bilgi

İnovasyon Nedir?

Bir kavram olarak inovasyon, bir bireyin veya kuruluşun yepyeni ürünleri, süreçleri ve fikirleri kavramsallaştırmak veya mevcut ürünlere, süreçlere ve fikirlere yeni yollarla yaklaşmak için üstlendiği...

Detaylı Bilgi