Blog
WooCommerce İçin Sanal POS Entegrasyonu Nasıl Yapılır?
Bir WordPress eklentisi olan WooCommerce, basit bir WooCommerce sanal POS entegrasyonu ile online satış yapabilmenize olanak sağlayan bir eklenti olarak açıklanabilir. Özellikle e-ticarete yeni...
Detaylı BilgiOpenCart Sanal POS Entegrasyonu Nasıl Yapılır?
Güvenli bir e-ticaret sitesi olduğunuzu göstermenin en temel yolu ödeme seçeneklerinizden ve ödeme seçeneklerinizin güvenliğinden geçer, güvenli bir sistem için hem profesyonel hem orta ölçekli h...
Detaylı BilgiRetargeting (Yeniden Hedefleme) Nedir?
Yeniden hedefleme, görüntülü reklamlar aracılığıyla potansiyel müşterilere ulaşmanızı sağlayan bir pazarlama stratejisidir. Ancak bu, onları rastgele kullanıcılara göstermekle ilgili değil, bir şekild...
Detaylı BilgiÇapraz Satış (Cross Selling) Nedir? Avantajları Nelerdir?
Çapraz satış, işletmelerin mevcut müşterilerine halihazırda satın aldıkları ürünlere benzer ve tamamlayıcı ürünler önerdikleri bir satış tekniğidir. Satışları artırmak için daha az para gerektiren bir...
Detaylı BilgiDijital Pazarlama Üçlüsü: Markanız İçin 3 Temel Strateji
Bir işletmenin başarısı, marka reklamcılığının mümkün olduğunca çok sayıda potansiyel müşteriye, mevcut müşteriye ve sadık müşteriye ulaşmasını sağlamak için stratejik bir dijital pazarlama planı gere...
Detaylı BilgiE-Ticaret Sitelerindeki Ortalama Sepet Tutarını Artırmak İçin İpuçları
Kârınızı artırmanın birçok yolu vardır. Bunlardan bazıları daha fazla alıcı bulmayı, işletme maliyetini düşürmeyi ve ortalama sipariş tutarını artırarak daha fazla satış yapmayı içerir. Bu yazıda...
Detaylı BilgiMüşteriyi Elde Tutma Oranınızı Artırmanın 6 Yolu
Müşteriyi elde tutmayı artırmanın aşağıdaki altı yolu, hemen hemen her tür işletme için geçerlidir. Müşterilerinizin en iyi neye yanıt verdiğini görmek için bu taktiklerin bir kısmını veya tamamını uy...
Detaylı BilgiRakiplerinizi Sosyal Medyada Takip Etmek Size Ne Kazandırır?
Dünya dijitalleşirken, ürününüz ne kadar seçici veya benzersiz olursa olsun, sosyal medyada rakipleriniz mutlaka olacaktır. Ancak rekabet her zaman kötü bir şey değildir. Rakiplerinizin olması çok öne...
Detaylı BilgiSepeti Terk Etmeyi Önlemek İçin Uygulayabileceğiniz 5 İpucu
Alışveriş sepetinden vazgeçme, bir müşteri çevrimiçi alışveriş sepetine bir ürün eklediğinde ve satın almadan ayrıldığında meydana gelir. Bu, çeşitli nedenlerle olur. Bazı kişiler, içerik pazarla...
Detaylı BilgiStok Değerleme Yöntemlerinde LIFO ve FIFO Ayrımı
Perakende ve imalat işletmelerinde en büyük varlıklardan biri olan envanter; hammaddeler, üretimdeki mallar ve bitmiş ürünler de dahil olmak üzere, bir işletmenin en önemli yönlerinden biridir. Etkili...
Detaylı Bilgi