kurumsal-e-posta-nedir

Kurumsal E-posta Nedir?

Gönderi Tarihi: 23.05.2022

Kurumsal e-posta adresi, kuruluşunuz için özel olarak kullanılan bir e-postadır. Örneğin, alan adınız sipay.com.tr ise, kurumsal e-posta adresiniz adiniz@sipay.com.tr şeklinde olabilir. Bütün şirket çalışanlarının adresleri genellikle aynı şekilde biçimlendirilir.   Kurumsal E-posta Neden Önemlidir? Dikkat çekicidir Kurumsal e-postanın en önemli yönle...

neden-musterilerinize-her-zaman-tesekkur-etmelisiniz

Neden Müşterilerinize Her Zaman Teşekkür Etmelisiniz?

Gönderi Tarihi: 20.05.2022

Bir e-ticaret markası olarak, müşterilerinize devam eden sadakatleri için minnettarlık göstermek için neler yapabileceğinizi merak ediyorsunuzdur. Sonuçta, müşterileriniz olmadan mağazanız sadece bir web sitesi olacaktır. İşletmelerin %60'ı, işletmenin kendilerine kayıtsız kaldığını düşündükleri için bir müşterisini kaybediyor. Aynı şey e-ticarette de geçerli...

li-fi-nedir

Li-Fi Nedir?

Gönderi Tarihi: 17.05.2022

Light Fidelity anlamına gelen Li-Fi, verileri gerçek zamanlı olarak iletmek için görünür ışık kullanan bir kablosuz iletişim teknolojisidir. Standart Wi-Fi'dan 100 kata kadar daha hızlıdır. Piyasada henüz geniş bir kullanıma ulaşmamış olsa da, Li-Fi, sektörler arasında özellikle IoT çözümleri için teknoloji ve yazılım geliştirmeyi büyük ölçüde etkileme potansiyeli...

stok-degerleme-yontemlerinde-lifo-ve-fifo-ayrimi

Stok Değerleme Yöntemlerinde LIFO ve FIFO Ayrımı

Gönderi Tarihi: 09.05.2022

Perakende ve imalat işletmelerinde en büyük varlıklardan biri olan envanter; hammaddeler, üretimdeki mallar ve bitmiş ürünler de dahil olmak üzere, bir işletmenin en önemli yönlerinden biridir. Etkili ve verimli bir şekilde yönetilmemesi, işletmenin çöküşüne yol açabilir. Bunun nedeni, envanterin, satılan malların maliyetini değerlendirerek işletme karlılığını belirle...

sepeti-terk-etmeyi-onlemek-icin-uygulayabileceginiz-5-ipucu

Sepeti Terk Etmeyi Önlemek İçin Uygulayabileceğiniz 5 İpucu

Gönderi Tarihi: 28.04.2022

Alışveriş sepetinden vazgeçme, bir müşteri çevrimiçi alışveriş sepetine bir ürün eklediğinde ve satın almadan ayrıldığında meydana gelir. Bu, çeşitli nedenlerle olur. Bazı kişiler, içerik pazarlama çabalarınız veya sosyal medya reklamlarınız aracılığıyla sitenize rastlamış olabilir ve hala şirketiniz hakkında bilgi ediniyor olabilir. Diğerleri...

rakiplerinizi-sosyal-medyada-takip-etmek-size-ne-kazandirir

Rakiplerinizi Sosyal Medyada Takip Etmek Size Ne Kazandırır?

Gönderi Tarihi: 26.04.2022

Dünya dijitalleşirken, ürününüz ne kadar seçici veya benzersiz olursa olsun, sosyal medyada rakipleriniz mutlaka olacaktır. Ancak rekabet her zaman kötü bir şey değildir. Rakiplerinizin olması çok önemlidir, çünkü herhangi bir rekabetiniz yoksa ürününüzü yeniden gözden geçirmeniz gerekebilir. Rakiplerinizi neden sosyal medyada takip etmeniz gerektiğine dair ayrıntı...

musteriyi-elde-tutma-oraninizi-artirmanin-6-yolu

Müşteriyi Elde Tutma Oranınızı Artırmanın 6 Yolu

Gönderi Tarihi: 25.04.2022

Müşteriyi elde tutmayı artırmanın aşağıdaki altı yolu, hemen hemen her tür işletme için geçerlidir. Müşterilerinizin en iyi neye yanıt verdiğini görmek için bu taktiklerin bir kısmını veya tamamını uygulayabilirsiniz.   1. Geri dönen müşteriler için fiyatlandırmanızı ayarlayın Fiyatlandırmanızı, mevcut müşterilerin geri dönmesini ve sizinle daha fazla iş...

e-ticaret-sitelerindeki-ortalama-sepet-tutarini-artirmak-icin-ipuclari

E-Ticaret Sitelerindeki Ortalama Sepet Tutarını Artırmak İçin İpuçları

Gönderi Tarihi: 22.04.2022

Kârınızı artırmanın birçok yolu vardır. Bunlardan bazıları daha fazla alıcı bulmayı, işletme maliyetini düşürmeyi ve ortalama sipariş tutarını artırarak daha fazla satış yapmayı içerir. Bu yazıda son noktaya odaklanacağız ve ortalama sipariş tutarını nasıl artırabileceğinizi hakkında ipuçları vereceğiz. Ortalama Sepet Tutarı Nedir? Ortalama sepet tutarı, mü...