e-ticaret-sitelerindeki-onemli-sayfalar-hangileridir

E-ticaret Sitelerindeki Önemli Sayfalar Hangileridir?

Bugünlerde, çevrimiçi olarak ürün satın almak ve satmak her zamankinden daha kolay hale geldi. Bir e-ticaret şirketiniz varsa, ürünlerinizi sergilemeniz ve bu yeni dijital ortamda geniş çapta tanıtmanız gerekir. Bugün, gelişen iş dünyasında rekabet edebilmek için temel bir e-ticaret web sitesine sahip olmanız çok önemlidir. Ziyaretçilerinizin ilgisini çekmek, onları daha uzun süre etkileşimde tutmak ve onları ödeme yapan müşterilere dönüştürmek için sayfaları akıllıca ayarlamanız gerekir.

Bu yazımızda, insanların alışveriş yapmak isteyeceği, ilgi çekici bir çevrimiçi deneyim oluşturmak için e-ticaret web sitenizin hangi sayfaları içermesi gerektiğine karar vermenize yardımcı olacağız.

 

Ana Sayfa

Web sitenizin ana sayfası, müşterilerde ilk izlenimi bırakacak olan kısımdır. Her ne kadar çevrimiçi ortamda mükemmel bir izlenim bırakma imkanınız gerçek hayatta olduğundan fazla olsa da, her saniyeyi değerlendirmeniz yararınıza olacaktır.

İşletmenizle uzaktan yakından ilgili her şeyi ana sayfaya koymak cazip geliyor olabilir. Ancak unutmayın, ana sayfanız yolculuğun ilk adımıdır, nihai varış noktası değil. Metin, tasarım ve görseller, ziyaretçiyi bir sonraki adımına veya harekete geçirici mesaja yönlendirmelidir.

 

Hakkında Sayfası

Bu sayfada misyonunuzu, vizyonunuzu belirtebilir ve müşterilerinize kendinizi ve şirketinizi tanıtabilirsiniz.

Müşteriler, belirli nedenlerle hakkında sayfasını ziyaret ederler, bu nedenlerin bazıları şunlardır:

  • İşletmenin tam olarak ne yaptığını anlamak istiyorlar.
  • İşletmenin gerçek olduğundan emin olmak istiyorlar.
  • İşletmenin belirli bir alana hizmet edip etmediğini görmek istiyorlar.
  • İşletmenin başarısını analiz etmek istiyorlar.

Bir müşterinin hakkında sayfasına girmesi için bir sürü neden olsa da, bunların hepsi bilgi ihtiyacına bağlıdır.

Hakkında sayfasını optimize etmek için her zaman en önemli ve alakalı bilgileri ekranın üst kısmında sağladığınızdan emin olun. Unutmayın ki, müşterinizin hakkında sayfanızda olmasının bir sebebi var ve sorularını en hızlı şekilde yanıtladığınızdan emin olun.

 

Blog Sayfası

Blog yazmak, bir web sitesini işletmeyle ilgili anahtar kelimelerle optimize etmek için etkili bir yöntemdir. Sıralamak istediğiniz her bir anahtar kelime için birkaç ürün sayfası yüklemek yerine, bir blog yazısı, potansiyel müşteri sorgularını yanıtlamak, sorunları çözmek, ürünleri açıklamak ve bağlantılara yönlendirmek için daha verimli bir yoldur.

 

İletişim Sayfası

E-ticarette müşteriler mağazayla anında iletişim kurabilmek isterler. İşletmenizin başarısı, satın alma öncesi ve sonrasında sunduğunuz desteğe bağlıdır. Bu nedenle ekiplerinizle iletişim kurabilmeleri için birçok farklı yol sunmalısınız. Eğer personel temin edebiliyorsanız, canlı sohbet iletişimi 7/24 açık tutmak iyi bir seçenektir. Bir sohbet robotunu en genel soruları yanıtlayacak şekilde programlayabilirsiniz, ancak gerçek kişilerin müşterilerle doğrudan etkileşim kurmasını sağlamak çok daha yararlı olacaktır.