Sipay Sanal POS ile Tanıştınız mı?
Müşterilerinize güvenli, hızlı ve kesintisiz online ödeme çözümü sunarak satışlarınızı artırmak ister misiniz? Online satışta en avantajlı ödeme çözümümüzü keşfedin. Sipay Sanal POS’un basit entegrasyon sürecinden hemen sonra tüm kredi ve banka kartlarından 7/24 ödeme alın, ister tek çekim ister taksitli online satış yapmaya hızlıca başlayın.
Sanal POS Nasıl Çalışır?
E-ticaret İşletmeleri İçin Sanal POS’un Avantajları
Küçük ya da büyük ölçekli e-ticaret işletmenizi Sanal POS ile büyütmeye ne dersiniz? Sanal POS’un sunduğu avantajlar ile online ödeme işlemlerini kolay ve hızlı hale getirmek elinizde.
-
7/24 Ödeme Alma
Sanal POS, 7/24 ödeme alma imkanı sunarak e-ticaret işletmelerinin günün her saati satış yapabilmesini destekler. Böylece mesai saatleri ya da resmi tatillerde de satış yapabilir, ödemenizi günün her saati alabilirsiniz.
-
Güvenli ve Hızlı Ödeme
Online ödeme işlemlerinde güvenlik hem işletmeler hem de kullanıcılar için oldukça önemlidir. Sanal POS, online ödeme işlemlerinin güvenli ve hızlı bir şekilde gerçekleşmesini sağlar. Sipay Sanal POS’un sunduğu 3D Secure ve PCI-DSS güvenlik protokolleri sayesinde ödeme işlemleri %100 güvenli bir şekilde, hızla tamamlanır.
-
Tüm Bankalar ve Kredi Kartlarıyla Çalışma İmkanı
E-ticaret üzerinden alışveriş yapan kullanıcılar farklı bankalar, kredi kartları ile ödeme yapabilir. Sanal POS, tek bir entegrasyon ile tüm bankalardan ve kredi kartı ya da banka kartlarından ödeme almanızı sağlar. Bu sayede daha fazla tüketiciye ulaşarak kazancınızı artırmanız, müşteri sadakati sağlamanız da kolaylaşabilir.


-
Tüm Bankalar ve Kredi Kartlarıyla Çalışma İmkanı
E-ticaret üzerinden alışveriş yapan kullanıcılar farklı bankalar, kredi kartları ile ödeme yapabilir. Sanal POS, tek bir entegrasyon ile tüm bankalardan ve kredi kartı ya da banka kartlarından ödeme almanızı sağlar. Bu sayede daha fazla tüketiciye ulaşarak kazancınızı artırmanız, müşteri sadakati sağlamanız da kolaylaşabilir.
-
Yabancı Para Birimleri ile Ödeme Alma
E-ticaret işletmenizin yurt dışına satışı varsa ya da müşterileriniz yurt dışına ait bankaların kartlarını kullanıyorsa dolar ya da euro gibi farklı para birimleri üzerinden ödeme almanız gerekebilir. Sanal POS sayesinde farklı para birimleri üzerinden ödeme almanız mümkündür. Farklı para birimleri ile ödeme almak yurt dışına satışı mümkün kıldığından Sanal POS e-ticaret işletmenizin daha fazla kişiye ulaşmasında etkili olabilir.
-
Hızlı Nakit Akışı
Özellikle küçük ölçekli işletmeler için oldukça önemli olan hızlı nakit akışı, Sanal POS’un en önemli avantajlarından biridir. Sanal POS üzerinden gerçekleşen ödemeler ertesi gün işletme hesabına geçer. Böylece e-ticaret işletmeleri büyümeleri için gerekli olan adımları daha kolay atabilir.
-
Taksitli Ödeme Seçeneği
Sanal POS, tüketicilerin oldukça avantajlı bulduğu taksitli ödeme işlemlerine de olanak tanır. Sanal POSta taksitli ödeme seçeneği tüketicilere kolaylık sağladığı gibi e-ticaret işletmelerine de avantaj sağlar. Online alışveriş yapan müşteriler, taksit imkanı sayesinde daha yüksek tutarlı alışveriş yapmayı tercih edebilir. Böylece sepet tutarları yükselir, işletmenin kazancı da doğru oranda artar.
Tüm Bankalara Taksit İmkânı Sipay Sanal POS’ta!
Sipay Sanal POS’ta Gizli Ücret Yok, Uygun Komisyon Oranları Var!
Sipay Sanal POS’ta her şey şeffaf! Hiçbir gizli ücret ya da aidat ödemeden Sipay Sanal POS’lu olun, düşük komisyon oranlarından yararlanın!
Ödemeniz ertesi gün hesabınızda!
Hiçbir gizli ücret yok!
Kurulum ücreti, aylık veya yıllık aidat yok!
Neden Sipay Sanal POS?
Sanal POS’un avantajlarından en pratik ve uygun şekilde yararlanmak için Sipay Sanal POS yanınızda.
Hızlı ve Pratik Entegrasyon
Sipay Sanal POS’un sahip olduğunuz e-ticaret altyapıları ile uyumlu hazır modül desteği sayesinde hızlı ve pratik bir şekilde kurabilirsiniz. Sipay kolay Sanal Pos entegrasyonu;
WooCommerce, Shopify, OpenCart gibi en çok tercih edilen e-ticaret altyapıları ile uyumlu hazır modül desteği sunar. Size de Sanal POS’unuzu kolayca kurup avantajlardan yararlanmak kalır.
7/24 Ulaşılabilir Müşteri Desteği
Sanal POS açma sürecinden kuruluma, ödemelerden mutabakatlara kadar aklınıza takılan tüm sorular için Sipay Müşteri Hizmetleri 7/24 yanınızda! Yılın her günü, dilediğiniz saatte sorularınıza hızlı ve doğru bir şekilde yanıt alabilmek için Sipay Müşteri Hizmetleri’ne başvurabilirsiniz.
Kullanıcı Dostu Tasarım
Sipay Sanal POS müşterilerinizin alışverişlerini keyifle tamamlaması için de yanınızda! Sipay online ödeme işlemlerinin kolayca gerçekleştirilmesi için özel olarak tasarladığı Sanal POS ödeme sistemi ile kusursuz bir müşteri deneyimi sunmayı hedefler. Kullanıcı dostu, pratik arayüz sayesinde alışveriş sonrası ödemeler en hızlı şekilde yapılır.
Kart Saklama Özelliği
Düzenli müşterilerinizin kart bilgisi girmeden alışveriş yapmasını ister misiniz? Sipay Sanal POS, müşterilerinizin kart bilgilerini güvenli bir şekilde saklar, bir sonraki alışverişlerinde kart bilgilerini girmenelerine gerek kalmaz. Sipay Sanal POS’un kart saklama özelliği ile ödeme akışını kolaylaştırıp müşteri sadakatini artırabililirsiniz.
Şeffaf Fiyat Politikası
Sipay Sanal POS sahibi işletmeler, sürpriz ücretlendirmeler ile karşılaşmaz, şeffaf fiyat politikası ile ay sonunda ödeyecekleri miktara göre bütçelerini hesaplar. Aidat, kurulum ya da kiralama ücreti gibi ek ödemeler olmadan düşük komisyon oranlarından yararlanarak Sipay Sanal POS sahibi olabilirsiniz.
Lisanslı Hizmet Süreçleri
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCBM) onaylı Sipay, lisanslı ve düzenli olarak denetlenen bir yapı üzerinde hizmet verir. Böylece Sipay’den alacağınız tüm hizmetlerde olduğu gibi Sanal POS hizmetinde de güvenli ve sorunsuz bir süreç yaşayabilirsiniz.
Sipay Sanal POS Başvuru Süreci
Sipay Sanal POS’un avantajlı dünyasına dahil olmaya hazır mısınız? Sadece birkaç adımda Sanal Pos başvurusu yapıp online ödeme almaya başlayabilirsiniz.



Başvuru için gerekli olacak belgeleri hazırlayın. Aşağıdaki belgelere sahip olmanız yeterlidir:
- Nüfus cüzdan örneği,
- İmza sirküleri ya da imza beyannamesi,
- Vergi levhası,
- Ticaret sicil gazetesinin fotokopisi,
- Faaliyet belgesi.
Başvurunuzun onay alabilmesi için e-ticaret sitenizin aktif bir şekilde faaliyet gösterdiğinden emin olun, sitenizde bulunması gereken belgeleri kontrol edin. Aşağıdaki maddeleri inceleyerek eksik olanları tamamlayın:
- Mesafeli Satış Sözleşmesi, İade ve Değişim Sözleşmeleri, Üyelik Sözleşmeleri, Gizlilik Politikası gibi sözleşmeleri,
- Satışa sunulacak aktif ürün ya da hizmetler ve bunlara ait fiyat bilgisi,
- SSL vb. güvenlik sertifikaları.
Sipay Sanal POS başvuru formu üzerinde yer alan tüm alanları eksiksiz bir şekilde doldurun ve başvurunuzu yapın.
Başvurunuzun ardından en hızlı şekilde onayınızı alıp size iletilecek entegrasyon dokümanları aracılığıyla Sanal POS entegrasyonunuzu yapın. Sadece birkaç saat içerisinde gerçekleşecek bu işlemlerin ardından Sipay Sanal POS’u kullanmaya başlayabilirsiniz.




Sipay Sanal POS başvurusu yapmak ve onay almak işte bu kadar kolay!
Sanal POS’a Şimdi Başvurun, Ödemelerinizi Almaya Hemen Başlayın!
Sipay Sanal POS başvurunuzu şimdi yapın, hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme almaya başlayın, online POS ile satışları katlayın! Farklı ödeme çözümleri sunarak müşteri sadakatini arttırın, taksit yapın, düzenli ödemeler alın ve işletmenizi büyütmeye odaklanın! Başvuru formunu şimdi doldurun!
Sıkça Sorulan Sorular
“Sanal POS nedir?” sorusunu yanıtlamadan önce POS kelimesinin anlamını öğrenmek çok daha faydalı olacaktır. Point of Sale, kısaltılmış olarak POS kelimesi, ödeme noktası anlamına gelir. Dolayısıyla sanal ödeme noktası olarak da adlandırılabilecek Sanal POS, internet üzerinden satış yapan işletmelerin, müşterilerinden kredi ya da banka kartı aracılığıyla ödeme almasını sağlayan dijital bir ödeme sistemi olarak tanımlanır. Fiziki POS cihazlarının çevrimiçi versiyonu olarak düşünülebilir. Sipay Sanal POS, işletmelere online satışlarında güvenli ve hızlı ödeme alma imkanı sunar.
Sanal POS, müşterinin ödeme sayfasında kart bilgilerini girmesiyle devreye girer. Sipay Sanal POS altyapısı bu bilgileri şifreleyerek ilgili bankaya iletir. Banka işlemi onayladığında, ödeme anında tamamlanır ve sipariş oluşturulur. Sipay Sanal POS, PCI-DSS uyumlu altyapı ve 3D Secure gibi güvenlik katmanlarıyla ödeme bilgilerinin korunmasını sağlar. İşlem sonucu, anlık olarak hem kullanıcıya hem de işletmeye bildirilir.
Güvenli ve kullanımı kolay bir Sanal POS deneyimi için Sipay Sanal POS’u tercih edebilirsin. Peki, Sanal POS nasıl alınır? Sipay ile işletmeler için Sanal POS almak oldukça basit! Sipay Sanal POS hizmetinden faydalanmak için Sipay Sanal POS sayfası üzerinden hemen başvuruda bulunabilirsin. Başvuru sürecinin değerlendirilmesinin ardından Sanal POS’u kullanmaya başlayabilirsin.
Evet, Sipay Sanal POS, Visa ve Mastercard başta olmak üzere tüm banka ve kredi kartlarıyla uyumludur. İşletmenin ödemelerini, her banka ile ayrı ayrı entegrasyon yapmadan tek bir sistem üzerinden alabilirsin. Müşterilerin de kullandıkları banka fark etmeksizin tek çekim ya da taksitli ödeme seçeneklerinden yararlanabilir. Bazı özel kartlar için ek yapılandırmalar gerekebilir. Bu konuda detaylı bilgi almak için 7/24 Sanal POS müşteri desteği sunan Sipay destek ekibine ulaşabilirsin.
Sipay Sanal POS başvurusu yapabilmek için öncelikle vergi mükellefi bir işletmeye sahip olman gerekir. Başvuru esnasında aşağıda yer alan belgeler istenir:
- Ticaret sicil gazetesi fotokopisi,
- Faaliyet belgesi,
- Vergi levhası,
- İmza sirküleri ya da imza beyannamesi,
- Şirket yetkilisine ait kimlik fotokopisi,
- Şirket banka hesap bilgileri.
Bu belgeler, genel olarak tüm bankaların ya da TCMB onaylı ödeme kuruluşlarının istediği ortak belgelerdir.
Online POS başvurusunun ardından onay süreci başlar. Onay sürecinde e-ticaret siten incelemeye alınır. Dolayısıyla incelemenin yapılabilmesi için başvuru öncesinde web sitesinin yayına alınmış olması gerekir. Aksi halde değerlendirme süreci web sitesi yayına alınana kadar askıya alınır.
Onay sürecinde başvuru formu ile birlikte ilettiğin belgeler, e-ticaret sitende satışını yaptığın hizmetler ya da ürünler, web sitenin güvenlik sertifikaları ve altyapısı incelemeye alınır. Hem başvuru evraklarının eksiksiz ve doğru olması hem de web sitenin belirlenen standartlara uyması halinde onay süreci olumlu şekilde tamamlanır. İncelemeler tamamlandıktan ve gerekli sözleşmeler imzalandıktan sonra Sanal POS hizmeti kullanıma açılır.
Sanal POS onay sürecinde e-ticaret sitesi detaylı bir şekilde incelenir. Bu inceleme esnasında web sitesinde aşağıdaki belge ve sertifikaların olması gerekir:
- Mesafeli satış sözleşmesi,
- İade ve değişim sözleşmeleri,
- Üyelik sözleşmeleri,
- Gizlilik politikası,
- SSS sertifikası,
- Satışı yapılacak ürün ve hizmet detayları.
Yukarıdaki maddelerde yer alan her bir öğe, güvenli ve şeffaf bir alışveriş deneyimi için önemlidir. Dolayısıyla Sipay Sanal POS onay sürecinin tamamlanması için tümünün karşılanması gerekir.
Online ödeme ile sipariş alan ya da alışveriş yapan pek çok kişi “Sanal POS güvenli mi?” sorusunun yanıtını merak eder. Sipay Sanal POS, yüksek güvenlik standartlarına sahiptir. PCI-DSS uyumlu teknik altyapısı sayesinde kart bilgileri şifrelenerek güvenli bir şekilde işlenir. 3D Secure, tokenizasyon ve dolandırıcılık önleme sistemleri gibi ileri düzey güvenlik önlemleriyle hem işletmeler hem de müşteriler korunur. Böylece yapılan ödeme işlemlerinin güvenliğini artar, itiraz riskleri de en aza iner.
Sipay Sanal POS, başvurunun onaylanmasının ardından gerekli entegrasyonların tamamlanması sonucunda aktif hale gelir. Belgelerin eksiksiz iletilmesi, sözleşmelerin imzalanması ve web sitesinin uygun bulunması durumunda süreç oldukça hızlı ilerler. Hafta içi mesai saatlerinde yapılan başvurular genellikle 2 saat içinde sonuçlandırılır. Ardından Sanal POS kullanıma açılır.
Başvurunun değerlendirilmesi ve onay süreci, belgelerin eksiksiz ve doğru iletilmesi durumunda genellikle kısa sürede tamamlanır. Ancak şirket belgeleri ve web sitesinin durumuna göre süreçler değişebileceği için net bir süre vermek mümkün değildir. Başvurunun ardından onay süreci ile ilgili bilgi almak istersen Sipay’in 7/24 canlı destek ekibine ulaşabilirsin.
Sipay, Sanal POS kullanıcılarına 7/24 teknik destek sunar. Entegrasyon sürecinden başlayarak kullanım sırasında karşılaşabileceğin tüm teknik sorular için Sipay destek ekibiyle iletişime geçebilirsin. Ödeme hataları ya da entegrasyonlar (Shopify, WooCommerce, Opencart vb.) gibi konularda Sipay’in uzman teknik ekibinden yardım alabilirsin. Bunun yanı sıra Sipay’in sunduğu detaylı dokümantasyonu sayesinde Sanal POS kurulumu ve kullanım sürecini daha kolay tamamlayabilirsin.
Sipay ile Sanal POS entegrasyonu pratik ve hızlı bir şekilde gerçekleşir. Sipay üye iş yeri panelinde yer alan API bilgilerini (kullanıcı adı, şifre vb.) e-ticaret sitenin altyapı yönetim paneline girerek entegrasyonu tamamlayabilirsin.
Sipay, farklı platformlar (örneğin Shopify, WooCommerce) için örnek kodlar ve teknik kılavuzlar da sunar. Uyumlu e-ticaret platformları üzerinden API entegrasyonu yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsin:
- Sipay üye iş yeri yönetim paneli üzerinden önce “Ayarlar”, ardından “Ödemeler” kısmına tıkla.
- “Üçüncü Taraf Ödeme Sağlayıcısı” seçeneğini aktif hale getir.
- Sonrasında API anahtarı, kullanıcı adı ve şifresini ilgili alanlara eksiksiz bir şekilde gir.
- API entegrasyonunu tamamlamak işte bu kadar kolay!
Sipay Sanal POS, en çok tercih edilen e-ticaret platformları ile uyumludur. 200’den fazla e-ticaret platformu için hazır entegrasyona sahiptir. Böylece Sanal POS Entegrasyonu e-ticaret platformunuz üzerinden gerçekleşir.
Woocommerce Sanal POS Entegrasyonu, Opencart Sanal POS Entegrasyonu ya da Shopify Sanal POS Entegrasyonu ile Sipay Sanal POS kurulumunu en hızlı şekilde tamamlayabilir, online ödeme alma işlemlerini güvenle gerçekleştirebilirsin.
Sanal POS’un e-ticaret sitesinin online ödeme sistemi içerisinde aktif hale gelmesinden önce sistemin doğru bir şekilde çalıştığını test etmek gerekir. Sipay Sanal POS’u aktif hale getirmeden ve ödeme almadan önce şirketine özel olarak açılacak test paneli üzerinden API entegrasyonunu test edebilirsin.
Test aşamasında Sanal POS ile ödeme almayı deneyebilir, herhangi bir sorun yaşandığı takdirde Sipay destek ekibinden yardım alabilirsin. Test aşamasında ödeme sorunsuz bir şekilde gerçekleşirse Sipay Sanal POS’u aktif hale getirerek müşterilerinden ödeme almaya başlayabilirsin.
Mobil uygulama ile Sanal POS kullanımı, hem şirketler hem de müşteriler için oldukça avantajlı bir sistemdir. Sipay Sanal POS’un sunduğu çözümler sayesinde işletmenin ödeme altyapısını iOS ya da Android cihazlarda yer alan mobil uygulamalara entegre edebilirsin. Ardından ödemelerini mobil uygulama üzerinden sorunsuzca almaya başlayabilirsin.
Sipay Sanal POS, farklı para birimleri ile ödeme almayı destekleyen bir yapıya sahiptir. Böylece yurt dışından, farklı para birimleriyle alışveriş yapmak isteyen müşterilerin için avantaj sunar. Daha geniş bir müşteri kitlesine ulaşmana yardımcı olur.
Sipay Sanal Pos ile dolar, euro ve sterlin gibi çeşitli para birimleri ile ödeme alabilirsin. Döviz ile ödeme alma işlemleri minimum 15 gün içerisinde tamamlanır. Sürecin uzaması halinde Sipay destek ekibine ulaşabilirsin.
Sipay Sanal POS ödeme alma süreçleri hızlı ve güvenli bir şekilde tamamlanır. Sipay Sanal POS ödeme süresi farklı periyotlarda gerçekleşebilir. Ödemelerini dilersen ödemeden sonraki gün alabilirsin. Dilersen de 7, 15 ya da 32 gün içerisinde alacak şekilde ayarlayabilirsin.
Sipay Sanal POS başvurusunun ardından gerçekleşecek onay ve anlaşma süreçlerinde işletmen için en uygun ödeme takvimini belirletebilirsin. Ardından Sipay yetkilileri iş modelini, sektörünü, hizmetlerini, ürünlerini vb. kriterleri göz önüne alarak talebini değerlendirir.
Sipay’in değerlendirmesi sonucunda en uygun ödeme periyodu ile çalışmaya devam edebilirsin.
Sipay Sanal Pos taksit avantajı ile müşterilerinin daha fazla kişiye ulaşmasına, e-ticaret satışlarının artmasına destek olur. Sipay Sanal POS ile 9 yerel kart ailesinin tamamından taksitli ödeme alabilirsin. Tek çekim ya da 12 taksite kadar vade seçeneklerinden dilediğini müşterilerine sunabilirsin.
Taksitli işlemlerde ortaya çıkan vade farkını müşterilerine yansıtabilir ya da şirketinin üstlenmesini sağlayabilirsin. Böylece satış stratejine göre peşin fiyatına ya da vade farkı ile taksitli alışveriş seçeneklerinden birini tercih edebilirsin.
Sipay Sanal POS ile gerçekleştirilen online ödeme işlemleri iptal edebilir ya da ödeme sonrası para iadesi yapılabilir. Bunun için müşterinin alışveriş sonrasında iptal ya da iade talebinde bulunması gerekir. Müşteri talebinin ardından Sipay üye iş yeri paneli üzerinden Sanal POS iade ya da iptal sürecini gerçekleştirebilirsin. Üstelik, iade ya da iptal işlemleri için herhangi bir ücret ödemen gerekmez.
Sipay üye iş yeri paneli aracılığıyla yapılan ödemelerin tümünü detaylı bir şekilde takip edebilirsin. Ödeme geçmişinden işlem detaylarına kadar tüm ödeme adımlarını tek bir ekran üzerinden inceleyebilirsin.
Sipay Sanal POS işlemlerini gerçekleştirdiğin üye iş yeri panelinden özel finansal raporlar da alabilirsin. Etkili veri raporlama yazılımı seçeneği sayesinde işlem raporlarını hızlıca alabilirsin. Tarih, miktar, ödeme seçenekleri, para birimi gibi filtreleri uygulayarak finansal verilerin detaylarını inceleyebilirsin. Tüm bu işlemleri 7/24, dilediğin gün ve saatte gerçekleştirebilirsin.
Sipay Sanal POS, farklı türlerdeki abonelik ödemeleri için de kullanılabilir. Sipay Sanal POS abonelik servisi ile düzenli abonelik ödemesi alma işlemlerini herhangi bir ek ücret olmadan alabilirsin.
Günlük, haftalık, aylık ya da yıllık olarak düzenli bir şekilde alınan abonelik ödemelerini Sipay Sanal POS üye iş yeri paneli üzerinden yönetebilirsin. Sipay’in müşteri kart bilgilerini saklama seçeneği ile müşterilerinin otomatik ödeme talimatı vermesini de sağlayabilirsin.