Sipay Sanal POS ile Tanıştınız mı?
Müşterilerinize güvenli, hızlı ve kesintisiz online ödeme çözümü sunarak satışlarınızı artırmak ister misiniz? Online satışta en avantajlı ödeme çözümümüzü keşfedin. Sipay Sanal POS’un basit entegrasyon sürecinden hemen sonra tüm kredi ve banka kartlarından 7/24 ödeme alın, ister tek çekim ister taksitli online satış yapmaya hızlıca başlayın.
Sanal POS Nasıl Çalışır?
E-ticaret İşletmeleri İçin Sanal POS’un Avantajları
Küçük ya da büyük ölçekli e-ticaret işletmenizi Sanal POS ile büyütmeye ne dersiniz? Sanal POS’un sunduğu avantajlar ile online ödeme işlemlerini kolay ve hızlı hale getirmek elinizde.
-
7/24 Ödeme Alma
Sanal POS, 7/24 ödeme alma imkanı sunarak e-ticaret işletmelerinin günün her saati satış yapabilmesini destekler. Böylece mesai saatleri ya da resmi tatillerde de satış yapabilir, ödemenizi günün her saati alabilirsiniz.
-
Güvenli ve Hızlı Ödeme
Online ödeme işlemlerinde güvenlik hem işletmeler hem de kullanıcılar için oldukça önemlidir. Sanal POS, online ödeme işlemlerinin güvenli ve hızlı bir şekilde gerçekleşmesini sağlar. Sipay Sanal POS’un sunduğu 3D Secure ve PCI-DSS güvenlik protokolleri sayesinde ödeme işlemleri %100 güvenli bir şekilde, hızla tamamlanır.
-
Tüm Bankalar ve Kredi Kartlarıyla Çalışma İmkanı
E-ticaret üzerinden alışveriş yapan kullanıcılar farklı bankalar, kredi kartları ile ödeme yapabilir. Sanal POS, tek bir entegrasyon ile tüm bankalardan ve kredi kartı ya da banka kartlarından ödeme almanızı sağlar. Bu sayede daha fazla tüketiciye ulaşarak kazancınızı artırmanız, müşteri sadakati sağlamanız da kolaylaşabilir.

Tüm Bankalara Taksit İmkânı Sipay Sanal POS’ta!
Sipay Sanal POS’ta Gizli Ücret Yok, Uygun Komisyon Oranları Var!
Sipay Sanal POS’ta her şey şeffaf! Hiçbir gizli ücret ya da aidat ödemeden Sipay Sanal POS’lu olun, düşük komisyon oranlarından yararlanın!
Ödemeniz ertesi gün hesabınızda!
Hiçbir gizli ücret yok!
Kurulum ücreti, aylık veya yıllık aidat yok!
Neden Sipay Sanal POS?
Sanal POS’un avantajlarından en pratik ve uygun şekilde yararlanmak için Sipay Sanal POS yanınızda.
Hızlı ve Pratik Entegrasyon
Sipay Sanal POS’un sahip olduğunuz e-ticaret altyapıları ile uyumlu hazır modül desteği sayesinde hızlı ve pratik bir şekilde kurabilirsiniz. Sipay kolay Sanal Pos entegrasyonu;
WooCommerce, Shopify, OpenCart gibi en çok tercih edilen e-ticaret altyapıları ile uyumlu hazır modül desteği sunar. Size de Sanal POS’unuzu kolayca kurup avantajlardan yararlanmak kalır.
7/24 Ulaşılabilir Müşteri Desteği
Sanal POS açma sürecinden kuruluma, ödemelerden mutabakatlara kadar aklınıza takılan tüm sorular için Sipay Müşteri Hizmetleri 7/24 yanınızda! Yılın her günü, dilediğiniz saatte sorularınıza hızlı ve doğru bir şekilde yanıt alabilmek için Sipay Müşteri Hizmetleri’ne başvurabilirsiniz.
Kullanıcı Dostu Tasarım
Sipay Sanal POS müşterilerinizin alışverişlerini keyifle tamamlaması için de yanınızda! Sipay online ödeme işlemlerinin kolayca gerçekleştirilmesi için özel olarak tasarladığı Sanal POS ödeme sistemi ile kusursuz bir müşteri deneyimi sunmayı hedefler. Kullanıcı dostu, pratik arayüz sayesinde alışveriş sonrası ödemeler en hızlı şekilde yapılır.
Kart Saklama Özelliği
Düzenli müşterilerinizin kart bilgisi girmeden alışveriş yapmasını ister misiniz? Sipay Sanal POS, müşterilerinizin kart bilgilerini güvenli bir şekilde saklar, bir sonraki alışverişlerinde kart bilgilerini girmenelerine gerek kalmaz. Sipay Sanal POS’un kart saklama özelliği ile ödeme akışını kolaylaştırıp müşteri sadakatini artırabililirsiniz.
Şeffaf Fiyat Politikası
Sipay Sanal POS sahibi işletmeler, sürpriz ücretlendirmeler ile karşılaşmaz, şeffaf fiyat politikası ile ay sonunda ödeyecekleri miktara göre bütçelerini hesaplar. Aidat, kurulum ya da kiralama ücreti gibi ek ödemeler olmadan düşük komisyon oranlarından yararlanarak Sipay Sanal POS sahibi olabilirsiniz.
Lisanslı Hizmet Süreçleri
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCBM) onaylı Sipay, lisanslı ve düzenli olarak denetlenen bir yapı üzerinde hizmet verir. Böylece Sipay’den alacağınız tüm hizmetlerde olduğu gibi Sanal POS hizmetinde de güvenli ve sorunsuz bir süreç yaşayabilirsiniz.
Sipay Sanal POS Başvuru Süreci
Sipay Sanal POS’un avantajlı dünyasına dahil olmaya hazır mısınız? Sadece birkaç adımda Sanal Pos başvurusu yapıp online ödeme almaya başlayabilirsiniz.



Başvuru için gerekli olacak belgeleri hazırlayın. Aşağıdaki belgelere sahip olmanız yeterlidir:
- Nüfus cüzdan örneği,
- İmza sirküleri ya da imza beyannamesi,
- Vergi levhası,
- Ticaret sicil gazetesinin fotokopisi,
- Faaliyet belgesi.
Başvurunuzun onay alabilmesi için e-ticaret sitenizin aktif bir şekilde faaliyet gösterdiğinden emin olun, sitenizde bulunması gereken belgeleri kontrol edin. Aşağıdaki maddeleri inceleyerek eksik olanları tamamlayın:
- Mesafeli Satış Sözleşmesi, İade ve Değişim Sözleşmeleri, Üyelik Sözleşmeleri, Gizlilik Politikası gibi sözleşmeleri,
- Satışa sunulacak aktif ürün ya da hizmetler ve bunlara ait fiyat bilgisi,
- SSL vb. güvenlik sertifikaları.
Sipay Sanal POS başvuru formu üzerinde yer alan tüm alanları eksiksiz bir şekilde doldurun ve başvurunuzu yapın.
Başvurunuzun ardından en hızlı şekilde onayınızı alıp size iletilecek entegrasyon dokümanları aracılığıyla Sanal POS entegrasyonunuzu yapın. Sadece birkaç saat içerisinde gerçekleşecek bu işlemlerin ardından Sipay Sanal POS’u kullanmaya başlayabilirsiniz.




Sipay Sanal POS başvurusu yapmak ve onay almak işte bu kadar kolay!
Sanal POS’a Şimdi Başvurun, Ödemelerinizi Almaya Hemen Başlayın!
Sipay Sanal POS başvurunuzu şimdi yapın, hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme almaya başlayın, online POS ile satışları katlayın! Farklı ödeme çözümleri sunarak müşteri sadakatini arttırın, taksit yapın, düzenli ödemeler alın ve işletmenizi büyütmeye odaklanın! Başvuru formunu şimdi doldurun!
Sıkça Sorulan Sorular
Sanal POS, dijital platformlar üzerinden yaptığınız satışların ödemelerini çevrim içi olarak almanızı sağlayan online bir ödeme çözümüdür. Fiziki mağazalarda görülen fiziki POS’ların dijitalleşmiş versiyonudur.
Sanal POS için basit bir kurulum yeterlidir. Kurulumun ardından banka ve kredi kartlarından ödeme almaya başlayabilirsiniz. Çalışma mantığı şu şekildedir: Müşteriniz işletmenizden aldığı hizmeti ya da ürünü sepete ekledikten sonra ödeme yapmak için Sipay altyapısı ile desteklenen ödeme sayfasına kart bilgilerini online olarak girer. Ödeme başarıyla sonuçlandığında hizmet bedeli ertesi gün hesabınıza aktarılır.
İşletmeleriniz için Sanal POS almak oldukça basit! Sanal POS almak için Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası onaylı ödeme kuruluşu olan Sipay’in Sanal POS sayfasını inceleyerek ürünümüzün avantajları hakkında detaylı bilgi alabilir, başvuru formunu doldurarak Sanal POS başvurunuzu şimdi yapabilir, hemen ödeme almaya başlayabilirsiniz!
Sipay Sanal POS sahibi olarak tüm banka ve kredi kartlarından ödeme alabilir, her bir banka ile teker teker entegrasyon yapmadan tek çekim ya da taksitli ödeme almaya başlayabilirsiniz. Üstelik Sipay Sanal POS üzerinden alınan ödemeler ertesi gün hesabınıza geçer. Entegrasyon, aidat, aylık/yıllık vb. gizli ücretler ile karşılaşmadan satış yapabilir, işletmenizi geliştirmeye odaklanabilirsiniz.
Başvuru için gerekli evraklar temel olarak aşağıdaki gibidir:
- Nüfus cüzdan örneği
- İmza sirküleri/İmza Beyannamesi
- Vergi levhası
- Ticaret sicil gazetesinin fotokopisi
- Faaliyet belgesi
Yukarıda verilen belge listesi, genel olarak tüm bankaların ya da TCMB onaylı ödeme kuruluşlarının istediği ortak belgelerdir.
Başvuru onay sürecinde Sipay olarak e-ticaret yapacağınız web sitesi incelemeye alınmaktadır. İncelemenin olumlu sonuçlanabilmesi için web siteniz önceden yayına alınmış olmalıdır. Kapalı ya da yayın aşamasında olan web siteniz için de başvuru yapabilirsiniz ancak web sitenizde satışı yapılmak üzere yer alacak tüm ürün veya hizmetlerin bilgileri, fiyat bilgisi ile birlikte kullanıma hazır olduğunda başvurunuz değerlendirmeye alınır. Başvuru onayınızla beraber iletilecek entegrasyon dokümanlarıyla e-ticaret sitenize Sipay Sanal POS’u kolayca kurabilirsiniz.
Onay sürecinde e-ticaret siteniz tarafımızca incelenir, onay aşamasından sonra e-ticaret POS entegrasyonu sağlanır. İnceleme sürecinde e-ticaret sitenizde bulunması gerekenler aşağıdaki gibidir:
Sözleşmeler: Mesafeli Satış Sözleşmesi, İade ve Değişim Sözleşmeleri, Üyelik Sözleşmeleri, Gizlilik Politikası gibi sözleşmelere e-ticaret sitenizde yer vermelisiniz.
Ürünler: Satışa sunulacak ürün ya da hizmetleriniz ve onlara ait fiyat bilgisi e-ticaret sitenizde mutlaka yer almalıdır.
Gerekli sertifikalar: SSL vb. sertifikalarınız bulunmalıdır.
Sipay; PCI-DSS uyumlu teknik altyapısı sayesinde, müşterilerinizin güvenli bir şekilde ödeme yapmaları için gerekli olan her güvenlik önlemini almış bulunmaktadır. Ayrıca ödeme işlemlerinin güvenliği 3D secure ile sağlanır, Sipay üye işyerleri de kart hamillerinin “İşlem bana ait değil” gibi itirazlarını en başından engellemiş ve işletmeyi güvence altına almış olur. Sanal POS çözümleri Sipay ile güvende!
Sipay Sanal POS başvurunuz olumlu sonuçlandığı takdirde hafta içi mesai saatlerinde 2 saat gibi kısa bir süre içerisinde kullanıma sunulur. Sipay e-ticaret POS ile ödeme almaya ve kazanmaya hızlıca başlayın!
Sipay sanal POS başvurusu gerçekleştirebilmek için öncelikle web sitesinde yer alan üye iş yeri başvuru formu kısmını eksiksiz doldurmanız gerekir. Sanal POS kurulum talebinizi Sipay’e iletmeniz durumunda, uzman ekipler en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir. Başvurunuzun onaylanması hâlinde ise Sipay sanal POS’unuzu, size iletilen entegrasyon dökümanlarını takip ederek yalnızca 2 saat içerisinde, müşterilerinizin kullanımına hazır hâle getirebilirsiniz. Shopify sanal POS entegrasyonu veya diğer tüm e-ticaret platformları ile uyum süreçlerinizi Sipay’in sanal POS çözümleriyle kolayca tamamlayabilir, işletmenizi bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz.
Sipay, sanal POS kullanıcılarının entegrasyon süreçlerinde ihtiyaç duydukları her türlü yardımı sağlar. Sipay sanal POS’u deneyimlerken, ödeme sisteminin çalışma mekanizması hakkında merak ettiklerinizi ve tüm detayları teknik ekipten 7/24 destek alarak öğrenebilirsiniz. Entegrasyon sürecinde kullanılmak üzere ayrıntılı ve anlaşılır bir şekilde hazırlanan dokümanı inceleyebilir, kurulum aşamasında ihtiyacınız olan bilgilere tek bir noktadan ulaşabilirsiniz. API entegrasyonu veya sanal POS’un test modunda yaşanabilecek aksaklıklarda teknik ekibin görüşünü alabilirsiniz. Ayrıca Shopify veya Woocommerce sanal POS entegrasyonu hakkında ise aklınıza takılan tüm sorular için entegrasyon ekibiyle doğrudan iletişime geçebilirsiniz.
Sipay sanal POS entegrasyonu, üye iş yeri panelinizde yer alan benzersiz API bilgilerinin, altyapı yönetim panelinize girilmesi ile sağlanır. Tüm bilgiler eksiksiz doldurulduktan sonra entegrasyon işleminiz tamamlanır. Örneğin Shopify sanal POS entegrasyonu için üye iş yeri anlaşması sonrasında yönetim paneline giriş yaparak gerekli kurulumu hızlıca tamamlayabilirsiniz. Bunun için önce “Ayarlar” bölümünden “Ödemeler” sekmesine geçmeniz gerekir. Sonrasında ise “Üçüncü Taraf Ödeme Sağlayıcısı” seçeneğini aktif hâle getirmelisiniz. Ardından sanal POS sağlayıcısının size sunmuş olduğu API anahtarı, kullanıcı adı ve şifresini ilgili alanlara eksiksiz bir şekilde girdikten sonra kurulum işleminiz bitmiş olur.
Sipay sanal POS, birden fazla e-ticaret platformuyla hızlı bir şekilde entegre olarak üye işyerleri ve müşterilerine kullanım kolaylığı sağlar. Sipay sanal POS çözümleri, Opencart, Wocommerce ve Shopify gibi açı kaynak modülleri dışında 200’den fazla e-ticaret platformu için hazır entegrasyona sahiptir. Sanal POS entegrasyon sürecinizi, şirketinize en uygun olan e-ticaret platformu üzerinden tamamlayabilirsiniz. Bu şekilde Sipay sanal POS ile işletmenizin ödeme altyapısını daha güvenilir kılabilir, müşteri memnuniyetinizi artırabilirsiniz. Sanal POS ile e-ticaret platformunuzda müşteri verilerinizi koruyabilir, böylece yaşanabilecek olumsuzlukları en aza indirebilirsiniz.
Sipay sanal POS’u canlı ortamdan önce talep etmeniz hâlinde, tarafınıza açılacak test paneli sayesinde API entegrasyonunu hızlı bir şekilde test edebilirsiniz. Sanal POS’un aktifleştirilmesi için API bağlantısı tamamlandıktan sonra sistemin düzgün çalışıp çalışmadığının kontrol edilmesi gerekir. Bu yüzden Sipay sanal POS’u önce test modunda deneyebilir, sistem üzerinden ödemelerinizi alırken herhangi bir hatayla karşılaşmanız durumunda 7/24 iletişime geçebilirsiniz. Test işleminde herhangi bir sorun yaşamazsanız, e-ticaret işletmenizde ödemelerinizi almak için sanal POS’u aktif hâle getirebilirsiniz. Sonrasında sadece işinize odaklanın ve ödemelerinizi Sipay sanal POS ile hızlı ve güvenli bir şekilde tahsil edin.
Sipay Sanal POS, mobil uygulamalarla entegre olacak şekilde geliştirilmiştir. Sanal POS’u kullanım kolaylığı sayesinde iOS veya Android cihaz fark etmeksizin tüm mobil uygulamalara birkaç adımda entegre edebilir, ödemelerinizi sorunsuzca almaya başlayabilirsiniz. Sipay sanal POS entegrasyonu ile işletmenizi modern satın alma süreçlerine dâhil edebilir, müşterilerinizin e-ticaret işletmenizden daha mutlu bir deneyimle ayrılmalarına yardımcı olabilirsiniz. Entegrasyon detayları için ise API dokümanı kısmını inceleyebilirsiniz. Sipay sanal POS çözümleri ile işletmenizin ödeme altyapısını tüm mobil uygulamalara uyumlu hâle getirebilirsiniz.
Sipay sanal POS hizmetinde işletmeniz için yurt dışı ödeme imkânından faydalanabilirsiniz. E-ticaret işletmenizde farklı para birimleriyle alışveriş yapmak isteyenler için ödemelerinizi Sipay sanal POS üzerinden güvenle alabilirsiniz. Dilerseniz dolar, euro ve sterlin gibi çeşitli para birimleri ile tahsilat gerçekleştirebilirsiniz. Sanal POS aracılığıyla, döviz ile ödeme işlemlerinin işletme hesabınıza yansıma periyotları ise minimum 15 gün sürer. Böylece işletmenizi adım adım büyütürken Sipay sanal POS çözümleri ile daha geniş bir müşteri kitlesine hitap etmeniz kolaylaşır.
Sipay sanal POS üzerinden ödemelerinizi ertesi gün ya da 7, 15 ve 32 gün olmak üzere 3 farklı periyot seçeneği ile almanız mümkün. Üye iş yeri başvurusu yaptıktan sonra sanal POS anlaşma sürecinde ödemelerinizin hesabınıza geçme şekillerini planlayabilir, dilediğiniz ödeme periyotlarını belirtebilirsiniz. Yapılacak değerlendirme neticesinde ertesi gün ödeme veya diğer ödeme periyotlarından işletmeniz için en uygun olan belirlenir. Ancak işletmeniz için seçilecek ödeme periyodu, iş modeliniz, sektörünüz vb. kriterlere göre değişiklik gösterebilir.
Sipay sanal POS’un kullanım avantajlarından biri de ödemelerin taksitle alınabilmesidir. Sipay sanal POS ile 9 yerel kart ailesinin tamamından olmak üzere tek çekimden 12 taksite kadar vade seçeneklerini müşterilerinize sunabilirsiniz. Uygulayacağınız taksitli alışveriş işlemlerinde vade farkını ise dilerseniz yalnızca kendiniz üstlenebilir ya da bu tutarı müşterilerinize doğrudan yansıtabilirsiniz. Buna ek olarak isterseniz müşterilerinizin yapacakları alışverişlerde peşin fiyatına taksit imkânından faydalanmalarını da sağlayabilirsiniz.
Sipay’in sanal POS’u ile yapılan satış işlemleri karşılığında alınan ödemeleri iptal edebilir veya ilgili hesaba para iade işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Tamamlanmış bir ödemenin, iptal veya iadesi ancak müşterinizin size bu konuda talebini iletmesi üzerine yapılabilir. Müşterilerin taleplerini iletmesi durumunda iptal ve iade işlemleri, yine sizin tarafınızdan Sipay üye iş yeri paneli aracılığıyla sorunsuz bir şekilde gerçekleştirilebilir. Diğer yandan sanal POS üzerinden iptal veya iade işlemlerinde ekstra bir komisyon ücreti kesilmez. Öncesinde kesilen komisyon var ise hesabınıza geri aktarılır.