Online Ödeme Almada Hız ve Güven Sipay Sanal POS’ta!

Online satışlarınız için en avantajlı ödeme alma çözümü Sipay Sanal POS! Siz de Sipay Sanal POS üzerinden online satışlarınızın ödemesini uygun koşullarla ve güvenle almaya başlayın!

Siz Satışlara Odaklanın, Ödeme Almayı Sipay Sanal POS’a Bırakın!

Sipay Sanal POS ile online ödemeleriniz uygun koşullarla ertesi gün hesabınıza geçsin! Satış yapın, kesintisiz nakit akışıyla işinizi büyütün!

Sanal Mağazanızda Sipay Sanal POS Kullanın, 7/24 Ödeme Alın!

Sanal mağazanız üzerinden müşterilerinize 7/24 hızlı ve güvenli alışveriş yapma imkânı sağlayın, Sipay Sanal POS ile tahsilatlarınızı güvenle ve hızla yapın.

Sipay Sanal POS’ta Her Adım Güvenli, Her Adım Şeffaf!

Sipay’de gizli ücret ve kesintiler yok! Üst düzey güvenlik ve uygun komisyon oranları var! Sipay Sanal POS ile online ödeme almaya hemen başlayın!

Sipay Sanal POS ile Tanıştınız mı?

Müşterilerinize güvenli, hızlı ve kesintisiz online ödeme çözümü sunarak satışlarınızı artırmak ister misiniz? Online satışta en avantajlı ödeme çözümümüzü keşfedin. Sipay'in basit entegrasyon sürecinden hemen sonra tüm kredi ve banka kartlarından 7/24 ödeme alın, ister tek çekim ister taksitli online satış yapmaya hızlıca başlayın.

Sanal POS Nasıl Çalışır?

Müşterileriniz ürünleri sepete ekledikten sonra ödeme sayfası adımına gelir.

Müşterileriniz ödeme sayfasına kart bilgilerini girer ve Sipay altyapısı üzerinden ödeme işlemini güvenle gerçekleştirir.

Alınan ödeme, saniyeler içinde Sipay tarafından onaylanır ve alışveriş süreci başarıyla tamamlanır.

E-ticaret İşletmeleri İçin Sanal POS’un Avantajları

Küçük ya da büyük ölçekli tüm e-ticaret işletmeleri için Sipay Sanal POS, online ödemeleri hızlı, güvenli ve kolay hale getirir. İşte Sipay'in sunduğu en önemli avantajlar:

  • 7/24 Ödeme Alma İmkanı

    Sipay ile günün her saati, resmi tatillerde dahi satış yapabilirsiniz. Bu sayede işletmenizin satış kanalları hiç kapanmaz, müşterileriniz istedikleri an ödeme gerçekleştirebilir.

  • Güvenli ve Hızlı Ödeme

    3D Secure ve PCI-DSS güvenlik standartlarıyla %100 güvenli ödeme deneyimi sunar. Hem işletmeler hem de kullanıcılar için işlemler saniyeler içinde onaylanır, hızlı tahsilat gerçekleşir.

  • Tüm Bankalar ve Kartlarla Uyumlu

    E-ticaret üzerinden alışveriş yapan kullanıcılar farklı bankalar, kredi kartları ile ödeme yapabilir. Sanal POS, tek bir entegrasyon ile tüm bankalardan ve kredi kartı ya da banka kartlarından ödeme almanızı sağlar. Bu sayede müşteri çeşitliliğini artırabilir, farklı kart tercihleriyle satış kaybını önleyebilirsiniz.

  • Yabancı Para Birimleri ile Ödeme Alma

    E-ticaret işletmenizin yurt dışına satışı varsa ya da müşterileriniz yurt dışına ait bankaların kartlarını kullanıyorsa dolar ya da euro gibi farklı para birimleri üzerinden ödeme almanız gerekebilir. Sipay sayesinde farklı para birimleri üzerinden ödeme almanız mümkündür. Farklı para birimleri ile ödeme almak yurt dışına satışı mümkün kıldığından Sanal POS e-ticaret işletmenizin daha fazla kişiye ulaşmasında etkili olabilir.

  • Hızlı Nakit Akışı

    Ödemeler ertesi gün işletme hesabınıza geçer. Özellikle küçük ve orta ölçekli işletmeler için nakit akışını hızlandırır, büyüme için gerekli sermayeyi sağlar.

  • Taksitli Ödeme Seçeneği

    Müşterilerinize taksit imkânı sunarak sepet tutarlarını yükseltebilirsiniz. Daha yüksek alışveriş hacimleri, işletmeniz için daha fazla kazanç anlamına gelir.

Tüm Bankalara Taksit İmkânı Sipay Sanal POS’ta!

Sipay Sanal POS: Gizli Ücret Yok, Uygun Komisyon Oranları Var!

Sipay'de her şey şeffaf! Hiçbir gizli ücret ya da aidat ödemeden Sipay Sanal POS’lu olun, düşük komisyon oranlarından yararlanın!

Ödemeniz ertesi gün hesabınızda!

Hiçbir gizli ücret yok!

Kurulum ücreti, aylık veya yıllık aidat yok!

Neden Sipay Sanal POS?

Sanal POS’un avantajlarından en pratik ve uygun şekilde yararlanmak için Sipay yanınızda.

Hızlı ve Pratik Entegrasyon

Sipay kolay Sanal Pos entegrasyonu;
WooCommerce, Shopify, OpenCart gibi en çok tercih edilen e-ticaret altyapıları ile uyumlu hazır modül desteği sunar. Bu sayede entegrasyon süreci dakikalar içinde tamamlanır, siz de anında online ödeme almaya başlarsınız.

7/24 Ulaşılabilir Müşteri Desteği

Kurulumdan ödemelere, mutabakattan raporlamaya kadar tüm süreçlerde Sipay müşteri hizmetleri yanınızdadır.
Haftanın her günü, günün her saati ulaşabileceğiniz destek ekibi ile sorularınıza hızlı ve doğru çözümler bulabilirsiniz.

Kullanıcı Dostu Tasarım

Sipay Sanal POS, müşterilerinizin alışveriş deneyimini kolaylaştırmak için özel olarak tasarlanmıştır.
Basit, pratik ve kullanıcı dostu arayüz sayesinde ödemeler saniyeler içinde tamamlanır.

Kart Saklama Özelliği

Müşterileriniz tekrar alışveriş yaparken kart bilgilerini yeniden girmek zorunda kalmaz. Güvenli kart saklama özelliği, ödeme sürecini hızlandırır ve müşteri sadakatini artırır.

Şeffaf Fiyat Politikası

Kurulum ücreti yok

Aylık/yıllık aidat yok

Sürpriz gizli ücretler yok

Sadece düşük komisyon oranlarıyla Sipay Sanal POS’u kullanabilir, bütçenizi güvenle planlayabilirsiniz.

Lisanslı Hizmet Süreçleri

Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCBM) onaylı Sipay, lisanslı ve düzenli olarak denetlenen bir yapı üzerinde hizmet verir. Böylece Sipay’den alacağınız tüm hizmetlerde olduğu gibi Sanal POS hizmetinde de güvenli ve sorunsuz bir süreç yaşayabilirsiniz.

Sipay Sanal POS Başvuru Süreci

Sipay Sanal POS’un avantajlı dünyasına dahil olmaya hazır mısınız? Sadece birkaç adımda başvuru yapıp online ödeme almaya başlayabilirsiniz.

Başvuru için gerekli olacak belgeleri hazırlayın. Aşağıdaki belgelere sahip olmanız yeterlidir:


  • Nüfus cüzdan örneği,
  • İmza sirküleri ya da imza beyannamesi,
  • Vergi levhası,
  • Ticaret sicil gazetesinin fotokopisi,
  • Faaliyet belgesi.

Başvurunuzun onay alabilmesi için e-ticaret sitenizin aktif bir şekilde faaliyet gösterdiğinden emin olun, sitenizde bulunması gereken belgeleri kontrol edin. Aşağıdaki maddeleri inceleyerek eksik olanları tamamlayın:


  • Mesafeli Satış Sözleşmesi, İade ve Değişim Sözleşmeleri, Üyelik Sözleşmeleri, Gizlilik Politikası gibi sözleşmeleri,
  • Satışa sunulacak aktif ürün ya da hizmetler ve bunlara ait fiyat bilgisi,
  • SSL vb. güvenlik sertifikaları.

Başvuru formu üzerinde yer alan tüm alanları eksiksiz bir şekilde doldurun ve başvurunuzu yapın.

Başvurunuzun ardından en hızlı şekilde onayınızı alıp size iletilecek entegrasyon dokümanları aracılığıyla entegrasyonunuzu yapın. Sadece birkaç saat içerisinde gerçekleşecek bu işlemlerin ardından Sipay Sanal POS’u kullanmaya başlayabilirsiniz.

Sipay Sanal POS başvurusu yapmak ve onay almak işte bu kadar kolay!

Sanal POS’a Şimdi Başvurun, Ödemelerinizi Almaya Hemen Başlayın!

Sipay Sanal POS başvurunuzu şimdi yapın, hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme almaya başlayın, online POS ile satışları katlayın! Farklı ödeme çözümleri sunarak müşteri sadakatini arttırın, taksit yapın, düzenli ödemeler alın ve işletmenizi büyütmeye odaklanın! Başvuru formunu şimdi doldurun!

Başvuru Formu CRM

Sanal POS Sıkça Sorulan Sorular

POS (Point of Sale), ödeme noktası anlamına gelir. Sanal POS ise bu sistemin çevrimiçi versiyonudur. İnternet üzerinden satış yapan işletmelerin, müşterilerinden kredi veya banka kartıyla ödeme almasını sağlayan dijital ödeme altyapısıdır. Sipay Sanal POS, fiziki POS cihazlarının online karşılığı olarak güvenli, hızlı ve kesintisiz ödeme alma imkânı sunar.

Sanal POS, müşterilerin ödeme sayfasına kart bilgilerini girmesiyle devreye girer. Kart bilgileri Sipay tarafından şifrelenir ve bankaya iletilir. Banka işlemi onayladığında ödeme anında tamamlanır, sipariş oluşturulur. PCI-DSS uyumlu altyapı ve 3D Secure güvenlik protokolleri sayesinde bilgiler %100 korunur. İşlem sonucu anlık olarak hem müşteriye hem de işletmeye anında bildirilir.

Sipay ile işletmeler için oldukça basit! Hizmetten faydalanmak için Sipay Sanal POS sayfası üzerinden hemen başvuruda bulunabilirsin. Başvuru sürecinin değerlendirilmesinin ardından hemen kullanmaya başlayabilirsin.

Evet, Visa ve Mastercard dahil tüm banka/kredi kartlarını destekler. Tek çekim ve taksitli ödeme seçenekleri sunar. Ayrı ayrı entegrasyon gerektirmez, tek sistem üzerinden tüm bankalarla uyumludur.

Bazı özel kartlar için ek yapılandırmalar gerekebilir. Detaylı bilgi için Sipay 7/24 müşteri desteği yanınızda.

Başvuru yapabilmek için öncelikle vergi mükellefi bir işletmeye sahip olman gerekir. Başvuru esnasında aşağıda yer alan belgeler istenir:

  • Ticaret sicil gazetesi fotokopisi,
  • Faaliyet belgesi,
  • Vergi levhası,
  • İmza sirküleri ya da imza beyannamesi,
  • Şirket yetkilisine ait kimlik fotokopisi,
  • Şirket banka hesap bilgileri.

Bu belgeler, genel olarak tüm bankaların ya da TCMB onaylı ödeme kuruluşlarının istediği ortak belgelerdir.

Do you want to display the English version of our website