Blog
E-posta Pazarlama (E-mail Marketing) Nedir, Nasıl Yapılır?
E-posta pazarlaması, web siteleri, sosyal medya, bloglar ve daha fazlası için çevrimiçi pazarlamayı kapsayan internet pazarlamasının bir bölümüdür. Ayrıca yatırım getirisi sağlayan en karlı doğrudan p...
Detaylı BilgiSKU Nedir? Nasıl Belirlenir?
Çevrimiçi perakende satış yolculuğunuza yeni başladıysanız, SKU kodlarının tam olarak ne olduğunu, nasıl oluşturabileceğinizi bilmiyor olabilirsiniz. Stok tutma birimi kodları olarak da bilinen SKU ko...
Detaylı BilgiBilmeniz Gereken Görsel SEO İpuçları
Görsel SEO Nedir? Görsel SEO, web sitenizdeki görselleri, arama motorlarının “okuması” ve bulması kolay olacak şekilde optimize etme işlemidir. Sonuç olarak içeriğinizin Google ve diğer ar...
Detaylı BilgiZiyaretçilerin Sitenizden Ayrılmasına Sebep Olan Durumlar
Haftalarca süren sıkı çalışmadan sonra, yeni sitenize ziyaretçi alıyorsunuz ve sonra neden sadece birkaç saniye sonra ayrılıyorlar? Peki bu ziyaretçilerin sitenizde kalmasını nasıl sağlayabilirsiniz? ...
Detaylı Bilgiİnteraktif Pazarlama Nedir?
İnteraktif pazarlama günümüz iletişiminin büyük bir parçasıdır. Etkileşim ve iş birliğine odaklanan iki yönlü bir pazarlama yaklaşımı olan interaktif pazarlama, müşterilerinizle tek yönlü bir pazarlam...
Detaylı BilgiEvergreen İçerik (Ölümsüz İçerik) Nedir?
SEO, içerik pazarlaması veya herhangi bir web pazarlaması ile ilgileniyorsanız, muhtemelen “ölümsüz içerik” ifadesini duymuşsunuzdur ve sitenizin buna sahip olması gerektiği söylenmiştir. ...
Detaylı BilgiDijital Cüzdan Nedir?
Dijital Cüzdan, internette yapacağınız işlemlerin için para yatırmanıza ve paranızı yönetmenize imkan tanıyan online bir uygulamadır. Dijital cüzdanlar sayesinde, kart bilgilerinizi paylaşmaksızın int...
Detaylı BilgiGeleceğin Meslekleri Nelerdir?
Son yıllarda meydana gelen teknolojik gelişmelerle birlikte, günümüzdeki bazı meslekler arka planda kalmaya başlıyor. Gün geçtikçe yeni teknolojilerle tanışıyor, yapay zekâ kavramıyla karşılaşıyoruz. ...
Detaylı BilgiTemassız Ödeme Avantajları
Pandemi döneminde insanların sosyal mesafe ihtiyacının artmasıyla temassız ödeme teknolojisi yeniden gündeme geldi. Oysa, kartı POS cihazına yerleştirmeksizin ödeme yapmayı sağlayan bu sistem uzun zam...
Detaylı BilgiDijital Dönüşümün İtici Gücü Pandemi Oldu
İş dünyasında dijital dönüşüm uzun yıllardır konuşuluyor. Pandemiyle birlikte, özellikle küçük ve orta ölçekli işletmelerde dijital dönüşümün hızlandığını görüyoruz. Tüketicilerin değişen alışkanlıkla...
Detaylı Bilgi