Blog

Ağızdan Ağıza Pazarlama (WOMM) Nedir?

Ağızdan ağıza pazarlama, müşterilerin belirli markalarla ilgili deneyimlerini arkadaşları ve aileleriyle paylaştıkları önerilere dayanan bir stratejidir.  Alıcıların izlenimleri, duyguları v...

Detaylı Bilgi

B2B Firmaları için LinkedIn Pazarlama Stratejileri

LinkedIn, en hızlı büyüyen sosyal medya ağlarından biri ve B2B pazarlama için güçlü bir platform olarak biliniyor. Her işletmenin aradığı ve dijital pazarlamanın kaçınılmaz bir parçası haline geldiği ...

Detaylı Bilgi

E-Ticarette Online Ödeme Sistemleri Nelerdir?

Bir e-ticaret sitesine sahipseniz müşterileri memnun etmek için birçok ödeme seçeneği sunmanız gerekmektedir. Her müşteri kredi kartı ile ödemek istemeyebilir ya da direkt kredi kartıyla ödeyerek kapı...

Detaylı Bilgi

Başarılı Bir Logo Tasarımı Nasıl Yapılır?

Markanız için iyi bir logo, genellikle müşterilerin ilgisini çekecek ve etkileşimde bulunmaya yardımcı olacak benzersiz bir tasarım olmalıdır. Bunun için de biraz yaratıcılık gerekir. Etkisi olan bir ...

Detaylı Bilgi

Ürünlerinizi Instagram’da Pazarlamanın En İyi 7 Yolu

Çevrimiçi mağazanızı açtınız; şimdi nasıl trafik çekiyorsunuz? Satışları artırmanın ve tüketicileri sitenize çekmenin tek yolunun reklamlar olmadığını çoktan öğrendik. Reklamlar, yeni müşteriler çekme...

Detaylı Bilgi

Banka Promosyonu Nedir?

Banka promosyonu, belirli süre içerisinde bankadan maaşların alınması ve karşılığında da bankanın yaptığı ödemelerdir. Belirli bir anlaşma çerçevesinde yapılır. Yapılan ödeme dışında maaş müşterilerin...

Detaylı Bilgi

Başarılı Bir E-Ticaret Sitesi Nasıl Kurulur?

İster fazladan para kazanmanın bir yolu olarak kendi e-ticaret mağazanızı kuruyor olun, ister genel işletme stratejinizin bir parçası olarak e-ticaret mağazanızı kuruyor olun, kendi karlı e-ticaret ma...

Detaylı Bilgi

Küçük İşletme Sahiplerinin Müşteri Memnuniyetini Artırma Yolları

Bir işletme sahibinin, birincil hedeflerinden biri müşterilerinizi mutlu ve memnun etmektir. Daha fazla müşteri memnuniyeti, daha fazla müşteri bağlılığına ve daha da önemlisi artan satışlara eşittir....

Detaylı Bilgi

Renklerin Satışlar Üzerindeki Etkisi

Rengin pazarlama üzerindeki etkisi inkâr edilemez. Anlık satın almayı etkilemekten güven oluşturmaya kadar, perakende alanınız, markanız ve ambalajınız için seçtiğiniz renkler müşterilerinizden f...

Detaylı Bilgi

B2B, B2C ve C2C İş Modelleri Nedir?

E-ticaretin yaygınlaşması ile çeşitli iş modelleriyle karşı karşıya kalmanız mümkün hale gelmiştir. En çok duyduğumuz ve kullanımı daha fazla olan iş modelleri arasında B2B (Business to Business), B2C...

Detaylı Bilgi