Blog
Rakiplerinizi Sosyal Medyada Takip Etmek Size Ne Kazandırır?
24 Temmuz 2024Dünya dijitalleşirken, ürününüz ne kadar seçici veya benzersiz olursa olsun, sosyal medyada rakipleriniz mutlaka olacaktır. Ancak rekabet her zaman kötü bir şey değildir. Rakiplerinizin olması çok öne...
Detaylı BilgiSepeti Terk Etmeyi Önlemek İçin Uygulayabileceğiniz 5 İpucu
24 Temmuz 2024Alışveriş sepetinden vazgeçme, bir müşteri çevrimiçi alışveriş sepetine bir ürün eklediğinde ve satın almadan ayrıldığında meydana gelir. Bu, çeşitli nedenlerle olur. Bazı kişiler, içerik pazarlama ça...
Detaylı BilgiStok Değerleme Yöntemlerinde LIFO ve FIFO Ayrımı
24 Temmuz 2024Perakende ve imalat işletmelerinde en büyük varlıklardan biri olan envanter; hammaddeler, üretimdeki mallar ve bitmiş ürünler de dahil olmak üzere, bir işletmenin en önemli yönlerinden biridir. Etkili...
Detaylı BilgiLi-Fi Nedir?
24 Temmuz 2024Light Fidelity anlamına gelen Li-Fi, verileri gerçek zamanlı olarak iletmek için görünür ışık kullanan bir kablosuz iletişim teknolojisidir. Standart Wi-Fi’dan 100 kata kadar daha hızlıdır. Piya...
Detaylı BilgiNeden Müşterilerinize Her Zaman Teşekkür Etmelisiniz?
24 Temmuz 2024Bir e-ticaret markası olarak, müşterilerinize devam eden sadakatleri için minnettarlık göstermek için neler yapabileceğinizi merak ediyorsunuzdur. Sonuçta, müşterileriniz olmadan mağazanız sade...
Detaylı BilgiKurumsal E-posta Nedir?
24 Temmuz 2024Kurumsal e-posta adresi, kuruluşunuz için özel olarak kullanılan bir e-postadır. Örneğin, alan adınız sipay.com.tr ise, kurumsal e-posta adresiniz adiniz@sipay.com.tr şeklinde olabilir. Bütün şirket ç...
Detaylı BilgiKüçük İşletmeler İçin Dijital Pazarlama İpuçları
24 Temmuz 2024Günümüzün dijital dünyasında pazarlama, potansiyel müşterilerinizle doğru yerde ve zamanda bağlantı kurmak, onların güvenini kazanmak, onları en son trendler hakkında haberdar etmek ve işinizi on...
Detaylı BilgiElektronik Ticaret Bilgi Sistemi (ETBİS) Ne işe Yarar?
24 Temmuz 2024Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından online alışverişlerde tüketicileri korumak için oluşturulan Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi (ETBİS), e-ticaret yapan işletmeleri kayıt altına almak ve iz...
Detaylı BilgiPsikolojik Fiyatlandırma Nedir?
24 Temmuz 2024Bir işletmenin ürün ve hizmetlerini dikkatli bir şekilde fiyatlandırması, satış yapmak, müşterilerini mutlu etmek ve uzun vadeli başarı sağlamak için önemlidir. Psikolojik fiyatlandırma, müşteril...
Detaylı BilgiE-ticaretteki İlk Satışınızı Nasıl Yapabilirsiniz?
24 Temmuz 2024E-ticaret dünyasının inanılmaz derecede rekabetçi olduğunu hepimiz biliyoruz. Kişinin, yalnızca salt bir irade ve azim gücüyle büyük ve giderek büyüyen bir pazar oluşturması pek mümkün değil. Bunun ge...
Detaylı Bilgi