Blog
Online Güvenli Alışveriş Nasıl Yapılır?
24 Temmuz 2024Teknolojinin gelişmesi ve getirdikleriyle beraber internet alışverişi de hızla yaygınlaştı. İnternet alışverişi ise güvenlik ve dolandırıcılık konularının gündeme gelmesine sebep oldu. Hayatımı...
Detaylı BilgiOnline Ödeme Alma Yöntemleri Nelerdir?
24 Temmuz 2024Birçok tüketici çevrimiçi alışveriş yaparken kredi kartı veya banka kartıyla ödeme yapmayı tercih ediyor. Ancak, çevrimiçi alışveriş yaparken, ödeme bilgilerinize hırsızlar veya bilgisayar korsanları ...
Detaylı BilgiSanal POS Entegrasyonu Nedir? Nasıl Yapılır?
24 Temmuz 2024E-ticaret siteleri ya da işletmelerin internet üzerinden yaptığı işlemler gün geçtikçe artıyor. Satıcı ile internet bağlantısının diğer bir ucundaki müşteri ya da müşteri adaylarını ödeme işlemi için ...
Detaylı BilgiWooCommerce İçin Sanal POS Entegrasyonu Nasıl Yapılır?
24 Temmuz 2024Bir WordPress eklentisi olan WooCommerce, basit bir WooCommerce sanal POS entegrasyonu ile online satış yapabilmenize olanak sağlayan bir eklenti olarak açıklanabilir. Özellikle e-ticarete yeni...
Detaylı BilgiOpenCart Sanal POS Entegrasyonu Nasıl Yapılır?
24 Temmuz 2024Güvenli bir e-ticaret sitesi olduğunuzu göstermenin en temel yolu ödeme seçeneklerinizden ve ödeme seçeneklerinizin güvenliğinden geçer, güvenli bir sistem için hem profesyonel hem orta ölçekli h...
Detaylı BilgiRetargeting (Yeniden Hedefleme) Nedir?
24 Temmuz 2024Yeniden hedefleme, görüntülü reklamlar aracılığıyla potansiyel müşterilere ulaşmanızı sağlayan bir pazarlama stratejisidir. Ancak bu, onları rastgele kullanıcılara göstermekle ilgili değil, bir şekild...
Detaylı BilgiÇapraz Satış (Cross Selling) Nedir? Avantajları Nelerdir?
24 Temmuz 2024Çapraz satış, işletmelerin mevcut müşterilerine halihazırda satın aldıkları ürünlere benzer ve tamamlayıcı ürünler önerdikleri bir satış tekniğidir. Satışları artırmak için daha az para gerektiren bir...
Detaylı BilgiDijital Pazarlama Üçlüsü: Markanız İçin 3 Temel Strateji
24 Temmuz 2024Bir işletmenin başarısı, marka reklamcılığının mümkün olduğunca çok sayıda potansiyel müşteriye, mevcut müşteriye ve sadık müşteriye ulaşmasını sağlamak için stratejik bir dijital pazarlama pla...
Detaylı BilgiE-Ticaret Sitelerindeki Ortalama Sepet Tutarını Artırmak İçin İpuçları
24 Temmuz 2024Kârınızı artırmanın birçok yolu vardır. Bunlardan bazıları daha fazla alıcı bulmayı, işletme maliyetini düşürmeyi ve ortalama sipariş tutarını artırarak daha fazla satış yapmayı içerir. Bu yazıda son ...
Detaylı BilgiMüşteriyi Elde Tutma Oranınızı Artırmanın 6 Yolu
24 Temmuz 2024Müşteriyi elde tutmayı artırmanın aşağıdaki altı yolu, hemen hemen her tür işletme için geçerlidir. Müşterilerinizin en iyi neye yanıt verdiğini görmek için bu taktiklerin bir kısmını veya tamamını uy...
Detaylı Bilgi