Blog
OpenCart Sanal POS Entegrasyonu Nasıl Yapılır?
24 Temmuz 2024Güvenli bir e-ticaret sitesi olduğunuzu göstermenin en temel yolu ödeme seçeneklerinizden ve ödeme seçeneklerinizin güvenliğinden geçer, güvenli bir sistem için hem profesyonel hem orta ölçekli h...
Detaylı BilgiRetargeting (Yeniden Hedefleme) Nedir?
24 Temmuz 2024Yeniden hedefleme, görüntülü reklamlar aracılığıyla potansiyel müşterilere ulaşmanızı sağlayan bir pazarlama stratejisidir. Ancak bu, onları rastgele kullanıcılara göstermekle ilgili değil, bir şekild...
Detaylı BilgiÇapraz Satış (Cross Selling) Nedir? Avantajları Nelerdir?
24 Temmuz 2024Çapraz satış, işletmelerin mevcut müşterilerine halihazırda satın aldıkları ürünlere benzer ve tamamlayıcı ürünler önerdikleri bir satış tekniğidir. Satışları artırmak için daha az para gerektiren bir...
Detaylı BilgiDijital Pazarlama Üçlüsü: Markanız İçin 3 Temel Strateji
24 Temmuz 2024Bir işletmenin başarısı, marka reklamcılığının mümkün olduğunca çok sayıda potansiyel müşteriye, mevcut müşteriye ve sadık müşteriye ulaşmasını sağlamak için stratejik bir dijital pazarlama pla...
Detaylı BilgiE-Ticaret Sitelerindeki Ortalama Sepet Tutarını Artırmak İçin İpuçları
24 Temmuz 2024Kârınızı artırmanın birçok yolu vardır. Bunlardan bazıları daha fazla alıcı bulmayı, işletme maliyetini düşürmeyi ve ortalama sipariş tutarını artırarak daha fazla satış yapmayı içerir. Bu yazıda son ...
Detaylı BilgiMüşteriyi Elde Tutma Oranınızı Artırmanın 6 Yolu
24 Temmuz 2024Müşteriyi elde tutmayı artırmanın aşağıdaki altı yolu, hemen hemen her tür işletme için geçerlidir. Müşterilerinizin en iyi neye yanıt verdiğini görmek için bu taktiklerin bir kısmını veya tamamını uy...
Detaylı BilgiRakiplerinizi Sosyal Medyada Takip Etmek Size Ne Kazandırır?
24 Temmuz 2024Dünya dijitalleşirken, ürününüz ne kadar seçici veya benzersiz olursa olsun, sosyal medyada rakipleriniz mutlaka olacaktır. Ancak rekabet her zaman kötü bir şey değildir. Rakiplerinizin olması çok öne...
Detaylı BilgiSepeti Terk Etmeyi Önlemek İçin Uygulayabileceğiniz 5 İpucu
24 Temmuz 2024Alışveriş sepetinden vazgeçme, bir müşteri çevrimiçi alışveriş sepetine bir ürün eklediğinde ve satın almadan ayrıldığında meydana gelir. Bu, çeşitli nedenlerle olur. Bazı kişiler, içerik pazarlama ça...
Detaylı BilgiStok Değerleme Yöntemlerinde LIFO ve FIFO Ayrımı
24 Temmuz 2024Perakende ve imalat işletmelerinde en büyük varlıklardan biri olan envanter; hammaddeler, üretimdeki mallar ve bitmiş ürünler de dahil olmak üzere, bir işletmenin en önemli yönlerinden biridir. Etkili...
Detaylı BilgiLi-Fi Nedir?
24 Temmuz 2024Light Fidelity anlamına gelen Li-Fi, verileri gerçek zamanlı olarak iletmek için görünür ışık kullanan bir kablosuz iletişim teknolojisidir. Standart Wi-Fi’dan 100 kata kadar daha hızlıdır. Piya...
Detaylı Bilgi