Blog

İş Planı Nasıl Oluşturulur?

Yeni girişiminiz için güçlü bir temel oluşturmanın ilk adımlarından biri, sağlam bir iş planı oluşturmaktır. Doğru yapıldığında, iş planınız başarıya giden yolunuzu açabilir ve tüm bunlar ortaya çıkab...

Detaylı Bilgi

E-ticarette Sahtecilik (Fraud) Nasıl Önlenir?

E-ticaret ile uğraşanlar, e-ticaret sahtekarlığını hızlı ve kolay bir şekilde nasıl önleyeceklerini bilmelidir. Bunu yapmazlarsa, sorunla başa çıkmak için çok fazla kaynak harcamaları gerekir. Bunun s...

Detaylı Bilgi

Pazarlama Hunisi (Marketing Funnel) Nedir?

Harika ürünler ve olağanüstü bir hizmet sunuyor olabilirsiniz ancak yeteri kadar satış yapamıyorsanız pazarlama hunisini tanımanızda fayda var. Bu güçlü pazarlama aracını yapılandırmak için zaman ayır...

Detaylı Bilgi

Online Güvenli Alışveriş Nasıl Yapılır?

  Teknolojinin gelişmesi ve getirdikleriyle beraber internet alışverişi de hızla yaygınlaştı. İnternet alışverişi ise güvenlik ve dolandırıcılık konularının gündeme gelmesine sebep oldu. Hayatımı...

Detaylı Bilgi

Online Ödeme Alma Yöntemleri Nelerdir?

Birçok tüketici çevrimiçi alışveriş yaparken kredi kartı veya banka kartıyla ödeme yapmayı tercih ediyor. Ancak, çevrimiçi alışveriş yaparken, ödeme bilgilerinize hırsızlar veya bilgisayar korsanları ...

Detaylı Bilgi

Sanal POS Entegrasyonu Nedir? Nasıl Yapılır?

E-ticaret siteleri ya da işletmelerin internet üzerinden yaptığı işlemler gün geçtikçe artıyor. Satıcı ile internet bağlantısının diğer bir ucundaki müşteri ya da müşteri adaylarını ödeme işlemi için ...

Detaylı Bilgi

WooCommerce İçin Sanal POS Entegrasyonu Nasıl Yapılır?

  Bir WordPress eklentisi olan WooCommerce, basit bir WooCommerce sanal POS entegrasyonu ile online satış yapabilmenize olanak sağlayan bir eklenti olarak açıklanabilir. Özellikle e-ticarete yeni...

Detaylı Bilgi

OpenCart Sanal POS Entegrasyonu Nasıl Yapılır?

Güvenli bir e-ticaret sitesi olduğunuzu göstermenin en temel yolu ödeme seçeneklerinizden ve ödeme seçeneklerinizin güvenliğinden geçer, güvenli bir sistem için hem profesyonel hem orta ölçekli h...

Detaylı Bilgi

Retargeting (Yeniden Hedefleme) Nedir?

Yeniden hedefleme, görüntülü reklamlar aracılığıyla potansiyel müşterilere ulaşmanızı sağlayan bir pazarlama stratejisidir. Ancak bu, onları rastgele kullanıcılara göstermekle ilgili değil, bir şekild...

Detaylı Bilgi

Çapraz Satış (Cross Selling) Nedir? Avantajları Nelerdir?

Çapraz satış, işletmelerin mevcut müşterilerine halihazırda satın aldıkları ürünlere benzer ve tamamlayıcı ürünler önerdikleri bir satış tekniğidir. Satışları artırmak için daha az para gerektiren bir...

Detaylı Bilgi