Online Ödeme Alma Yöntemleri Nelerdir?

Birçok tüketici çevrimiçi alışveriş yaparken kredi kartı veya banka kartıyla ödeme yapmayı tercih ediyor. Ancak, çevrimiçi alışveriş yaparken, ödeme bilgilerinize hırsızlar veya bilgisayar korsanları ...

Detaylı Bilgi

Sanal POS Entegrasyonu Nedir? Nasıl Yapılır?

E-ticaret siteleri ya da işletmelerin internet üzerinden yaptığı işlemler gün geçtikçe artıyor. Satıcı ile internet bağlantısının diğer bir ucundaki müşteri ya da müşteri adaylarını ödeme işlemi için ...

Detaylı Bilgi

WooCommerce İçin Sanal POS Entegrasyonu Nasıl Yapılır?

Bir WordPress eklentisi olan WooCommerce, basit bir WooCommerce sanal POS entegrasyonu ile online satış yapabilmenize olanak sağlayan bir eklenti olarak açıklanabilir. Özellikle e-ticar...

Detaylı Bilgi

OpenCart Sanal POS Entegrasyonu Nasıl Yapılır?

Güvenli bir e-ticaret sitesi olduğunuzu göstermenin en temel yolu ödeme seçeneklerinizden ve ödeme seçeneklerinizin güvenliğinden geçer, güvenli bir sistem için hem profesyonel hem orta ölçekli h...

Detaylı Bilgi

Retargeting (Yeniden Hedefleme) Nedir?

Yeniden hedefleme, görüntülü reklamlar aracılığıyla potansiyel müşterilere ulaşmanızı sağlayan bir pazarlama stratejisidir. Ancak bu, onları rastgele kullanıcılara göstermekle ilgili değil, bir şekild...

Detaylı Bilgi

Çapraz Satış (Cross Selling) Nedir? Avantajları Nelerdir?

Çapraz satış, işletmelerin mevcut müşterilerine halihazırda satın aldıkları ürünlere benzer ve tamamlayıcı ürünler önerdikleri bir satış tekniğidir. Satışları artırmak için daha az para gerektiren bir...

Detaylı Bilgi

Dijital Pazarlama Üçlüsü: Markanız İçin 3 Temel Strateji

Bir işletmenin başarısı, marka reklamcılığının mümkün olduğunca çok sayıda potansiyel müşteriye, mevcut müşteriye ve sadık müşteriye ulaşmasını sağlamak için stratejik bir dijital pazarlama planı gere...

Detaylı Bilgi

E-Ticaret Sitelerindeki Ortalama Sepet Tutarını Artırmak İçin İpuçları

Kârınızı artırmanın birçok yolu vardır. Bunlardan bazıları daha fazla alıcı bulmayı, işletme maliyetini düşürmeyi ve ortalama sipariş tutarını artırarak daha fazla satış yapmayı içerir. Bu yazıda...

Detaylı Bilgi

Müşteriyi Elde Tutma Oranınızı Artırmanın 6 Yolu

Müşteriyi elde tutmayı artırmanın aşağıdaki altı yolu, hemen hemen her tür işletme için geçerlidir. Müşterilerinizin en iyi neye yanıt verdiğini görmek için bu taktiklerin bir kısmını veya tamamını uy...

Detaylı Bilgi

Rakiplerinizi Sosyal Medyada Takip Etmek Size Ne Kazandırır?

Dünya dijitalleşirken, ürününüz ne kadar seçici veya benzersiz olursa olsun, sosyal medyada rakipleriniz mutlaka olacaktır. Ancak rekabet her zaman kötü bir şey değildir. Rakiplerinizin olması çok öne...

Detaylı Bilgi