Blog
Küçük İşletme Sahiplerinin Müşteri Memnuniyetini Artırma Yolları
24 Temmuz 2024Bir işletme sahibinin, birincil hedeflerinden biri müşterilerinizi mutlu ve memnun etmektir. Daha fazla müşteri memnuniyeti, daha fazla müşteri bağlılığına ve daha da önemlisi artan satışlara eşittir....
Detaylı BilgiRenklerin Satışlar Üzerindeki Etkisi
24 Temmuz 2024Rengin pazarlama üzerindeki etkisi inkâr edilemez. Anlık satın almayı etkilemekten güven oluşturmaya kadar, perakende alanınız, markanız ve ambalajınız için seçtiğiniz renkler müşterilerinizden f...
Detaylı BilgiB2B, B2C ve C2C İş Modelleri Nedir?
24 Temmuz 2024E-ticaretin yaygınlaşması ile çeşitli iş modelleriyle karşı karşıya kalmanız mümkün hale gelmiştir. En çok duyduğumuz ve kullanımı daha fazla olan iş modelleri arasında B2B (Business to Business), B2C...
Detaylı BilgiE-posta Pazarlama (E-mail Marketing) Nedir, Nasıl Yapılır?
24 Temmuz 2024E-posta pazarlaması, web siteleri, sosyal medya, bloglar ve daha fazlası için çevrimiçi pazarlamayı kapsayan internet pazarlamasının bir bölümüdür. Ayrıca yatırım getirisi sağlayan en karlı doğ...
Detaylı BilgiSKU Nedir? Nasıl Belirlenir?
24 Temmuz 2024Çevrimiçi perakende satış yolculuğunuza yeni başladıysanız, SKU kodlarının tam olarak ne olduğunu, nasıl oluşturabileceğinizi bilmiyor olabilirsiniz. Stok tutma birimi kodları olarak da bilinen SKU ko...
Detaylı BilgiBilmeniz Gereken Görsel SEO İpuçları
24 Temmuz 2024Görsel SEO Nedir? Görsel SEO, web sitenizdeki görselleri, arama motorlarının “okuması” ve bulması kolay olacak şekilde optimize etme işlemidir. Sonuç olarak içeriğinizin Google ve diğer ar...
Detaylı BilgiZiyaretçilerin Sitenizden Ayrılmasına Sebep Olan Durumlar
24 Temmuz 2024Haftalarca süren sıkı çalışmadan sonra, yeni sitenize ziyaretçi alıyorsunuz ve sonra neden sadece birkaç saniye sonra ayrılıyorlar? Peki bu ziyaretçilerin sitenizde kalmasını nasıl sağlayabilirsiniz? ...
Detaylı Bilgiİnteraktif Pazarlama Nedir?
24 Temmuz 2024İnteraktif pazarlama günümüz iletişiminin büyük bir parçasıdır. Etkileşim ve iş birliğine odaklanan iki yönlü bir pazarlama yaklaşımı olan interaktif pazarlama, müşterilerinizle tek yönlü bir pazarlam...
Detaylı BilgiEvergreen İçerik (Ölümsüz İçerik) Nedir?
24 Temmuz 2024SEO, içerik pazarlaması veya herhangi bir web pazarlaması ile ilgileniyorsanız, muhtemelen “ölümsüz içerik” ifadesini duymuşsunuzdur ve sitenizin buna sahip olması gerektiği söylenmiştir. ...
Detaylı BilgiDijital Cüzdan Nedir?
24 Temmuz 2024Dijital Cüzdan, internette yapacağınız işlemlerin için para yatırmanıza ve paranızı yönetmenize imkan tanıyan online bir uygulamadır. Dijital cüzdanlar sayesinde, kart bilgilerinizi paylaşmaksızın int...
Detaylı Bilgi